کد خبر : 61517
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 11:31
دسته‌بندی نشده
-

تکرار فینال سال گذشته کوپا ایتالیا

تکرار فینال سال گذشته کوپا ایتالیا
تیم‌های فوتسال پسکارا و آستی با صعود به فینال کوپا ایتالیا ۲۰۱۶، برای دومین بار پیاپی در فینال این بازی‌ها با هم روبرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال آستی و پسکارا توانستند با برتری بر حریفان خود به فینال فاینال ایت ۲۰۱۶ صعود کنند. در مرحله نیمه‌نهایی سی‌ویکمین دوره مسابقات کوپا ایتالیا، تیم‌های آستی و پسکارا توانستند با غلبه بر کاوس فوتسال و کاریلی‌سپورت کوجانکو. به فینال مسابقات صعود کنند تا فینال سال گذشته دوباره تکرار شود.

در نخستین بازی این مرحله آستی و کاوس فوتسال به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. در ضربات پنالتی آستی توانست ۳ بر ۱ به برتری برسد و برای دومین بار پیاپی به فینال مسابقات راه پیدا کند. در این دیدار کرما برای آستی و رومانو (گل‌بخودی) برای کاوس فوتسال گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی نیز د اولیویرا، کرما و برتونی از آستی موفق شدند ضربات خود را گل کنند. در تیم کاوس فوتسال نیز پدوتی توپ خود را وارد دروازه کرد ولی کاکا پنالتی خود را هدر داد.

در دومین دیدار نیز پسکارا و کاریلی‌سپورت کوجانکو به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار پسکارا با یک‌یار کمتر توانست ۳ بر ۲ به برتر برسد و حریف آستی در فینال مسابقات شود. کانال (۲ گل) و گریلو برای پسکارا گل‌زنی کردند. گل‌های کاریلی‌سپورت کوجانکو نیز توسط بریزی و ویرا به ثمر رسید. خاویر آدولفو از پسکارا در این دیدار اخراج شد.

بدین تریتب تیم‌های آستی و پسکارا برای دومین دوره پیاپیب دیدار فینال کوپا ایتالیا را برگزار می‌کنند.

نتایج نیمه‌نهایی (۵ مارس / ۱۵ اسفند):

* کاریلی‌سپورت کوجانکو ۲ – پسکارا ۳

* آستی یک – کاوس فوتسال یک (در ضربات پنالتی آستی ۳ بر ۱ به برتری رسید.)

برنامه دیدار فینال (۶ مارس / ۱۶ اسفند):

* آستی – پسکارا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.