کد خبر : 61548
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 22:11
-

دومین قهرمانی خیرات با درخشش هیگویئتا

دومین قهرمانی خیرات با درخشش هیگویئتا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال کنستانتین ارمنکو ۲۰۱۶، با دومین قهرمانی خیرات آلماتی قزاقستان به پایان رسید. این مسابقات که با حضور ۶ تیم و دو گروه ۳ تیمی از ۳ مارس (۱۳ اسفند) در آلماتی قزاقستان پیگری می‌شد امروز با قهرمانی خیرات آلماتی به پایان رسید. این تیم در بازی فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال کنستانتین ارمنکو ۲۰۱۶، با دومین قهرمانی خیرات آلماتی قزاقستان به پایان رسید. این مسابقات که با حضور ۶ تیم و دو گروه ۳ تیمی از ۳ مارس (۱۳ اسفند) در آلماتی قزاقستان پیگری می‌شد امروز با قهرمانی خیرات آلماتی به پایان رسید. این تیم در بازی فینال موفق شد با هتریک هیگوئیتا، ۴ بر ۱ تیومن روسیه را مغلوب کند و برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. هیگوئیتا (۳ گل) و ایگور گل‌زنان خیرات آلماتی در این دیدار بودند. تک گل تیومن نیز توسط آرتم آنتوشکین به ثمر رسید.

در دیدار رده‌بندی سینارا و تولپار به مصاف هم رفتند. این دیدار به حساب ۱۰ بر ۳ به نفع سینارا به پایان رسید. دنیس آشیروف (۳ گل)، پاول چیستوپولوف (۲ گل)، الکساندر ایوانوف (۲ گل)، ماکسیم گراسیموف، نیکیتا فخرالدینوف و سرگئی زاگوزوف گل‌زنان سینارا در این دیدار بودند. پاول تاکو (۲ گل) و ولادیسلاو چرنوموردوف نیز گل‌زنان تولپار در این بازی بودند.

در دیدار تعیین مقام پنجمی دو تیم نوریلسک نیکل و نیکارس به مقام هم رفتند که این دیدار در پایان به نتیجه ۵ بر ۴ به سود نیکارس ریگا به پایان رسید. فوگوماسا (۳ گل)، پاستارس جنیس و نمانیا مومچیلویچ گل‌زنان نیکارس در این دیدار بودند. گل‌های نوریل نیز توسط آلکسی فلیپوف (۲ گل)، سرگئی کومانکین و ا.سکار ایکستنس به ثمر رسید.

در پایان این مسابقات ایگور با ۹ گل به مقام آقای گل دست یافت.

بدین ترتیب تیم‌های خیرات آلماتی، تیومن روسیه، سینارا روسیه، تولپار آستانه قزاقستان، نیکارس ریگا و نوریلسک نیکل روسیه به ترتیب به مقام‌های اول تا ششم دست پیدا کردند.

نتایج دیدارهای نهایی (۶ مارس / ۱۶ اسفند):

* نیکارس ریگا ۵ – نوریلسک نیکل ۳ (کسب مقام پنجم)

* تولپار آستانه ۳ – سینارا ۱۰ (رده‌بندی)

* تیومن یک – خیرات آلماتی ۴ (فینال)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.