کد خبر : 61563
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 9:47
-

شمس:مسئولان فوتسال جهان از حضورم در تیم دانش اموزی تعجب کردند

شمس:مسئولان فوتسال جهان از حضورم در تیم دانش اموزی تعجب کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در پاسخ به این سوال که چه شد فردی مثل او که همراه تیم ملی فوتسال ایران ۶ دوره قهرمانی آسیا و موفقیت‌های زیادی درسطح جهانی کسب کرده حاضر شده در بخش دانش آموزی فعالیت کند؟ اظهار کرد: در ابتدای فعالیتم در بخش دانش آموزی حدود ۲ سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در پاسخ به این سوال که چه شد فردی مثل او که همراه تیم ملی فوتسال ایران ۶ دوره قهرمانی آسیا و موفقیت‌های زیادی درسطح جهانی کسب کرده حاضر شده در بخش دانش آموزی فعالیت کند؟ اظهار کرد: در ابتدای فعالیتم در بخش دانش آموزی حدود ۲ سال قبل در مسابقات جهانی در کالیاری ایتالیا همین سوال را چندین نفر از مسئولان تیم های دیگر و مسئولان فدراسیون جهانی دانش آموزی از من پرسیدند و از این حضور متعجب بودند. آنها من را می شناختند و این برای‌شان جالب بود که من با آن سابقه در این بخش فعالیت می کنم.

وی افزود: به خاطر همین آشنایی با من بود که در اولین حضورم در انتخابات فدراسیون جهانی به عنوان یکی از پنج عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی انتخاب شدم. از آن پس سالیانه دو بار در جلسات فدراسیون جهانی شرکت می کنم و خدا را شکر اگر پیشنهادی هم ارائه می کنیم استقبال می کنند و تصویب می شود.

مسئول انجمن فوتسال دانش آموزی ایران با تاکید بر اینکه این تیم برای تکرار افتخارات قبل به کرواسی می‌رود گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان از ۱۴ تا ۲۰ فروردین در شهر پورک کرواسی برگزار می شود که تیم ایران در تلاش است تا با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کرده و افتخارات قبلی را تکرار کند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران چند دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده است؟ گفت: تیم ایران تنها دو بار در این مسابقات شرکت کرده که حاصل آن یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی است. سال ۲۰۱۲ در ترکیه قهرمان شدیم و سال ۲۰۱۴ در ایتالیا ۹ بر ۸ به برزیل باختیم و دوم شدیم. امیدواریم تا در این دوره بازهم همان افتخارات را کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه امیدواری زیادی به این تیم دارد در مورد روند آماده سازی تیم گفت: از حدود دو ماه قبل زیر نظر آقایان پورحسن و مطلب زاده که از مربیان بومی آذربایجان شرقی هستند کار را شروع کردیم و چندین بازیکن را به اردو دعوت کردیم. چون استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی شرکت می کند توافق کرده بودیم ۵۰ درصد نفرات این تیم از این استان و بقیه نفرات از دیگر استانها باشند.

شمس ادامه داد: دور بعدی تمرینات این تیم از ۱۸ تا ۲۴ اسفند برگزار می شود و مرحله آخر تمرینات هم از ۵ تا ۱۳ فروردین خواهد بود. این تیم ۱۴ فروردین عازم مسابقات جهانی می شود.

وی در مورد شرایط جسمانی اعضای تیم دانش آموزی ایران گفت: از لحاظ جسمانی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستیم اما به لحاظ داشتن بازیهای تدارکاتی کمی مشکل داریم که البته سعی کرده‌ایم آن را با دیدارهای تدارکاتی با تیم های بزرگسال استان آذربایجان شرقی تا حدی جبران کنیم. دیدار با تیم رستوران شهریار تبریز و تیم منتخب بازیکنان لیگ برتری تیم های مس سونگون و دبیری تبریز از جمله این دیدارها است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران که همراه این تیم به مقام چهارم جهان دست یافت تا بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران باشد درباره حریفان اصلی ایران در این دوره از رقابتهای جهانی گفت: طبق همان شناختی که از فوتسال بزرگسالان وجود دارد در این رده سنی هم تیم‌های برزیل، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه و بلژیک رقبای قوی هستند. از قاره آسیا هم فقط تیم ایران مدعی است و بقیه زود حذف می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.