کد خبر : 61616
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 - 9:47
-

پاداش هزار دلاری فقط برای «بازیکنان» تیم‌ملی فوتسال/ موفقیتی که فقط با بازیکن بدست آمد!

پاداش هزار دلاری فقط برای «بازیکنان» تیم‌ملی فوتسال/ موفقیتی که فقط با بازیکن بدست آمد!
فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا در تصمیمی عجیب تمام پاداش‌های پیش‌بینی شده را به بازیکنان می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان در همان تاشکند به بازیکنان نفری ۵۰۰ دلار پاداش داده شد. قرار بر این بود قبل از عید و با قول علی کفاشیان و مسئولان وزارت ورزش و مبلغی به عنوان پاداش به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شود.

امروز خبر رسید که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان با قلم گرفتن بر روی کادر فنی و دیگر اعضا کاروان تیم‌ملی ایران، فقط نام ۱۴بازیکن تیم‌ملی کشورمان را برای پاداش در نظر گرفته‌اند.

این اتفاق که گلایه‌های غیرعلنی کادرفنی تیم‌ملی را هم به دنبال داشته در حالی رخ می‌دهد که کاروان تیم‌ملی فوتسال ایران پس از مسابقات جام‌جهانی۲۰۰۸ برزیل به صورت کامل از پاداش‌های مسئولان ورزش و فدراسیون بهره‌مند شده و این تبعیض‌های اخیر دلخوری‌هایی را به وجود آورده است.

وزارت ورزش و جوانان پاداش هزار دلاری را برای قهرمانی تیم‌ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا تصویب کرده است که در آن فقط نام بازیکنان تیم‌ملی فوتسال ایران به چشم می خورد ضمن اینکه بعد از قهرمانی تیم‌ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا، علی کفاشیان هم مبلغ ۵۰۰ دلار فقط برای بازیکنان پاداش در نظر گرفت که این مبلغ روز یکشنبه در اختیار امورمالی فدراسیون قرار گرفت تا بین بازیکنان تقسیم شود.

منبع: میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.