کد خبر : 61662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 10:15
-

اعلام مثبت بودن تست دوپینگ دو بازیکن فوتسال

اعلام مثبت بودن تست دوپینگ دو بازیکن فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رامین طباطبایی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: در فصل ۹۴-۹۵ از همه لیگ‌های فوتبال و فوتسال در مجموع حدود ۵۰۰ نمونه تست دوپینگ گرفته شد که از میان این افراد آزمایش تست چهار نفر مثبت اعلام شد. این چهار نفر هم دو نفر از لیگ دسته یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رامین طباطبایی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: در فصل ۹۴-۹۵ از همه لیگ‌های فوتبال و فوتسال در مجموع حدود ۵۰۰ نمونه تست دوپینگ گرفته شد که از میان این افراد آزمایش تست چهار نفر مثبت اعلام شد. این چهار نفر هم دو نفر از لیگ دسته یک فوتبال بودند و دو بازیکن لیگ برتر فوتسال بودند.
رامین طباطبایی ادامه داد: «خوشبختانه در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال هیچ نمونه مثبت دوپینگ نداشتیم. ضمن اینکه طبق آمار سال ۲۰۱۵ رشته فوتبال در ایران یکی از کم‌خطرترین رشته‌های ورزشی ایران بود.»
طباطبایی درباره انجام تست‌های دوپینگ در ادامه مسابقات لیگ افزود: «با توجه به حساسیت بالای مسابقات لیگ برتر و نزدیکی تیم‌ها از نظر امتیازی در جدول مسابقات، ما تا پایان مسابقات لیگ تست‌های خودمان را ادامه می‌دهیم و در همه بازی‌های مهم از بازیکنان تست دوپینگ گرفته می‌شود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.