کد خبر : 61884
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 11:04
-

ناظم الشریعه :امیدوارم برنامه ام مورد تائید کمیته فوتسال قرار گیرد

ناظم الشریعه :امیدوارم برنامه ام مورد تائید کمیته فوتسال قرار گیرد
ناظم الشریعه درباره برنامه تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره استعدادیابی هیئت فوتسال استان تهران برای انتخابی تیم ملی جوانان اظهار کرد: با تلاش کمیته فوتسال و هیئت فوتبال استان تهران توانستیم جشنواره ای برگزار کنیم و از ۲۵۰۰ نفر تست گیری به عمل بیاوریم تا در این بین ۱۵۰ فوتبالیست را انتخاب و برای تیم ملی جوانان و تیم ملی امیدمان آنها را تقویت کنیم.

وی افزود: من کار کردن با جوان ها را دوست دارم و مطمئنم اگر تمرکز روی جوانان زیر ۱۵ سال بالاتر رود،این قشر می تواند آینده فوتسال کشورمان را بسازد. قرار است این فستیوال را در مناطق محروم نیز برگزار کنیم تا دیگر هیچ استعدادی نهفته نماند.

وی درباره برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در جام جهانی گفت: من برنامه ام را به کمیته فوتسال داده ام و امیدوارم مورد تایید این کمیته قرار بگیرد.چند بازی دوستانه را پیش رو خواهیم داشت و اگر این بازی ها بدون مشکل برگزار شود با آمادگی بالاتری راهی جام جهانی خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان بیان کرد:همه کارها با برنامه ریزی انجام می گیرد و اگر بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم، می توانیم مانند دوره اول موفق عمل کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.