کد خبر : 61963
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اسفند 1394 - 1:08
-

اینترموویستار اولین جام خود در ۲۰۱۶ را بالای سر برد

اینترموویستار اولین جام خود در ۲۰۱۶ را بالای سر برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اینترموویستار برای نهمین بار جام قهرمانی کوپا اسپانیا را بالای سر برد. ساعتی پیش دو تیم اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا، در فینال کوپا اسپانیا ۲۰۱۶ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. ببه در دقیقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اینترموویستار برای نهمین بار جام قهرمانی کوپا اسپانیا را بالای سر برد. ساعتی پیش دو تیم اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا، در فینال کوپا اسپانیا ۲۰۱۶ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. ببه در دقیقه ۲۰ برای ال‌پوزومورسیا و اورتیز در دقیقه ۲۱ و ریکاردینیو در دقیقه ۲۳ برای اینترموویستار در این بازی گل‌زنی کردند.

با این قهرمانی اینترموورستار با ۹ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در کوپا اسپانیا، رکورد خود را دست نیافتنی‌تر کرد. این نخستین جام اینترموورسیتار در سال ۲۰۱۶ و دومین جام این تیم در فصل ۱۶-۲۰۱۵ است. موویستار موفق شده بود در سوپر جام ۶ بر ۲ خائن را شکست دهد. با این وجود این تیم با شکست ۲ بر ۱ مقابل پالما نتوانست به فینال کوپا دل‌ری صعود کند. موویستار باید از ۲۲ تا ۲۴ آپریل (۳ تا ۵ اردی‌بهشت) در همین ورزشگاه در مرحله فاینال فور اروپا برای کسب جامی دیگر رقابت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.