کد خبر : 62022
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 - 15:59
-

سرنوشت نماینده لیگ برتری قم در هاله‌ای از ابهام است

سرنوشت نماینده لیگ برتری قم در هاله‌ای از ابهام است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که فوتسال قم در دوره‌های پیشین یعنی ۱۷ دوره سپری شده از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام‌هایی نظیر سهیل، فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبا، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو به میدان رفته اما برای لیگ جدید هنوز نمی‌داند که با چه نامی در لیگ برتر حضور می‌یابد. حامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که فوتسال قم در دوره‌های پیشین یعنی ۱۷ دوره سپری شده از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام‌هایی نظیر سهیل، فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبا، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو به میدان رفته اما برای لیگ جدید هنوز نمی‌داند که با چه نامی در لیگ برتر حضور می‌یابد.

حامی مالی فصل ۱۳۹۴ فوتسال قم یعنی یاسین‌پیشرو با سر و صدای فراوان وارد کار شد و حتی سفری برون‌‌مرزی به کشور قطر برنامه‌ریزی کرد تا در آغاز فعالیت خود در عرصه ورزش حرفه‌ای و رشته پرطرفدار فوتسال نشان بدهد که مدیرانی علاقه‌مند به فوتسال دارد.

در حالی که دو ماه از پایان مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده و تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در بین ۱۴ تیم لیگ برتری سرانجام رتبه ششم را کسب کرد، اما هنوز مشخص نیست که این تیم آیا در فصل آینده نماینده قم در لیگ برتر خواهد بود یا خیر؟

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم علاوه بر رتبه ششمی در لیگ برتر فوتسال، در کشور قطر یک بازی را از تیم ملی این کشور با حساب چهار بر یک برد و دومین مسابقه را دو بر یک به حریف واگذار کرد، اما در لیگ برتر نتوانست آنچنان که باید و شاید فروغ داشته باشد.

هر چند هنوز مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌ریزی برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بلاتکلیف هستند اما در بین قمی‌های علاقمند به فوتسال نیز هنوز کسی با قاطعیت نمی‌داند که آیا یاسین‌پیشرو برای هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پشتوانه فوتسال قم هست یا خیر؟

این در حالی است که نماینده قم با هر نامی که در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یابد، علاقمندان، طرفداران و هواداران زیادی دارد و برای فوتسال‌دوستان قمی اهمیت بسیار زیادی دارد که این تیم با قدرت برابر تک تک حریفان خود بازی ‌کند و نخستین قهرمانی را برای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ارمغان بیاورد.

فوتسال قم در ۱۷ دوره سپری شده از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هنوز موفق به کسب مقام قهرمانی نشده و تنها موفقیت‌های قابل توجهی که در این ادوار کسب شده به نایب‌قهرمانی‌های ارم‌کیش قم در دوره‌های چهارم و هفتم لیگ برتر در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۷ و نایب‌قهرمانی صبای قم در دوره چهاردهم به سال ۱۳۹۱ لیگ برتر فوتسال باز می‌گردد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

هرکی میخواد تیم و بگیره فقط این قیاسیا رو بزار کنار نتیجه میگیره اگه نه نیاد بهتره بخدا خسته شدیم از دست اینا همیشه هستن البته با رابطه …..پدرفوتسال قم و درآوردن ول کن نیستن

علی سه شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

مثل ادوار گذشته لیگ ما دیگه عادت کردیم

فوتسال قم چهارشنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

حیف این جوونا… اینجوی قمی یا تو فوتسال هر روز پسرفت میکنن.. ورزش بی نظم و برنامه!!!

نام ... شنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۲۴

اخه عزیزم هر موقع بی پولی هست عیاثیا میات چون کسی جرات تیم گرفتن نداره اگه پول بکار اومد امسال خبرتون میکنیم که دوستاتون بیارین