کد خبر : 62012
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 - 13:16
-

ناظم الشریعه:موفقیت‌ها به نام ایران است/سال ۹۵ به کربلا می روم/ از برنامه‌ریزی کمیته فوتسال راضی نیستم/اگر لازم باشد شاید نظری را دعوت کنم

ناظم الشریعه:موفقیت‌ها به نام ایران است/سال ۹۵ به کربلا می روم/ از برنامه‌ریزی کمیته فوتسال راضی نیستم/اگر لازم باشد شاید نظری را دعوت کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره سال ۹۴ و عملکرد فوتسال در این سال اظها‌ر کرد: ۹۴ را سال خوبی تلقی می‌کنم. با توجه به سمت حقوقی که به من سپرده شده بود، توانستیم قهرمانی آسیا را بدست آوریم و پس از چند سال شرایط مساعدی را رقم بزنیم. البته تیم‌ بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره سال ۹۴ و عملکرد فوتسال در این سال اظها‌ر کرد: ۹۴ را سال خوبی تلقی می‌کنم. با توجه به سمت حقوقی که به من سپرده شده بود، توانستیم قهرمانی آسیا را بدست آوریم و پس از چند سال شرایط مساعدی را رقم بزنیم. البته تیم‌ بانوان هم عملکرد خوبی در آسیا داشت و در ر‌قا‌بت‌های باشگاهی هم موفق بودیم که باید به تمام جامعه فوتسال و مردم این موفقیت را تبریک گفت.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: زمانی که موفقیتی به وجود می‌آید، باید آن را حفظ کنیم و در ادامه هدفدار پیش رویم. سال ۹۵ پیش روی ما است و نیازمند هزینه بیشتری هستیم. این صحبت‌ها را برای خودم انجام نمی‌دهم بلکه برای موفقیت تیم‌هایمان به خصوص تیم ملی فوتسال در جا‌م جها‌نی باید تلاشمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال با بیان این که سال ۹۵، سال شلوغی برای فوتسال خواهد بود، گفت: امیدوارم در این سال اشتباه‌ نکنیم و در مسیر درستی گام برداریم. زمانی که قهرمان آسیا شدیم از نزدیک خوشحالی مردم را دیدم و این برای من از ارزش بالایی برخوردار است. خوشحال هستم که مردم فوتسال را دوست دارند. برای سال ۹۵ نیازمند بر‌نامه‌ریزی بهتر هستیم تا در جا‌م جها‌نی موفق شویم. اگر موفقیتی بدست آمده، برای کشور است و به نام هیچ کسی نوشته نمی‌شود. این صحبت‌ها را به خاطر منافع خود انجام نمی‌دهم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که عده‌ای خواهان ثبت این موفقیت به نام خودشان هستند، تاکید کرد: اگر موفقیتی هم بدست بیاید، به نام کشور ثبت می‌شود و در آینده نمی‌گویند که محمد ناظم الشریعه موفق شده است. همه باید کمک کنند تا یک نتیجه‌ خوب در جا‌م جها‌نی به دست بیاوریم. تاریخ کشور ما آنقدر غنی است که نیازی به نام من ندارد. خیلی‌ها آمد‌ند و رفتند و من هم در آینده می‌روم. امیدوارم برای این کشور تاثیرگذار باشیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که چه بازیکن فوتسالی را پدیده سال ۹۴ می داند نیز گفت: سعید افشار آینده بسیار خوبی دارد. درست است در جا‌م ملت‌های آسیا به خاطر آسیب دیدگی در کنار ما نبود اما در آینده درباره او بیشتر می‌شنوید.

او درباره پاداش ۱۰ میلیونی فدراسیون فو‌تبا‌ل برای تیم ‌ملی هم اظها‌ر کرد: مسئولان هر گلی بزنند به سر خودشان زدند. فوتسال برای فدراسیون فو‌تبا‌ل سنگ تمام می‌گذارد و آبروی فدراسیون است. امیدوارم برای موفقیت‌های فوتسال ارزش قائل شویم.

ناظم الشریعه درباره بر‌نامه‌ریزی کمیته‌ فوتسال برای شروع لیگ برتر و تیم ‌ملی گفت: موافق تاریخی که برای شروع لیگ تنظیم شده نیستم چراکه در این صورت زمان کمی برای آماده سازی تیم ‌ملی وجود دارد. خواهان اردوی غیر منطقی نیستم و اینها را به خاطر تیم ‌ملی می گویم. در ادامه می‌خواهم هیات رییسه کمیته‌ فوتسال را مجاب کنم تا لیگ را زودتر برگزار کنند یا زمان بیشتری را به تیم ‌ملی بدهند.

او همچنین در مورد این که مصطفی نظری در سال ۹۵ باز هم شانس حضور در تیم ‌ملی را دارد یا نه نیز گفت: قبلا در مورد این موضوع صحبت کردم. وظیفه‌ام بود که او را به تیم ‌ملی دعوت کنم اما او از حضور در تیم ‌ملی امتناع کرد و در مصاحبه‌ای تصمیمش را منطقی دانست. چه کار باید می‌کردم وقتی او خودش علاقمند نبود به تیم ‌ملی بیاید. مصطفی در سال ۸۲ در تیم ‌ملی امید شاگرد من بود و ارتباط خوبی هم با داریم. نمی گویم او را دعوت نمی‌کنم اما اگر در آینده لازم باشد، او را دعوت خواهم کرد.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که سال ۹۵ در چه مکانی آغاز خواهد کرد نیز گفت: همواره در کنار خانواده‌ام بودم و امسال اگر خدا بخواهد به کربلا می‌روم. از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در سال ۹۴ ما را حمایت کردند. امیدوارم که این حمایت‌ها در سال ۹۵ هم ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد. اگر مشکلات فدراسیون کم شود و حمایت‌ها از ما افزایش یابد، در جا‌م جها‌نی موفق می‌شویم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.