کد خبر : 62053
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 14:40
-

جنگ ایتالیا و اسپانیا این‌بار در فاینال فور ۲۰۱۶

جنگ ایتالیا و اسپانیا این‌بار در فاینال فور ۲۰۱۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرعه‌کشی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ شب گذشته انجام شد. شب گذشته (۱۵ مارس / ۲۵ اسفند) و در بین دو نیمه دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید اسپانیا و آیندهون هلند، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه فوتبال اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید، مراسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرعه‌کشی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ شب گذشته انجام شد. شب گذشته (۱۵ مارس / ۲۵ اسفند) و در بین دو نیمه دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید اسپانیا و آیندهون هلند، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه فوتبال اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید، مراسم قرعه‌کشی فاینال فور ۲۰۱۶ انجام شد. بر اساس آن در دور نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا، ابتدا دو تیم گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه و اسپورتینگ لیسبون بنفیکا پرتغال و سپس تیم‌های اینترموویستار اسپانیا و پسکارا ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این مسابقات از ۲۲ تا ۲۴ آپریل (۳ تا ۵ اردی‌بهشت) به میزبانی سالن چند منظوره شهر گوادالاخارا، اسپانیا برگزار خواهد شد.

در میان چهار تیم راه یافته به این مرحله، بنفیکا در سال ۲۰۱۰ و اینترموویستار در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ توانسته‌اند جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرند. دو تیم پسکارا و گازپروم برای نخستین بار پای به مسابقات جام باشگاه‌های اروپا گذاشته‌اند. گازپروم تنها یک بار حضور در مسابقات منحل شده، جام در جام اروپا را تجربه کرده است.

برنامه مسابقات فاینال فور ۲۰۱۶:

نیمه‌نهایی (۲۲ آپریل / ۳ اردی‌بهشت):

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه – اسپورتینگ لیسبون بنفیکا پرتغال (نیمه‌نهایی ۱)

* پسکارا ایتالیا – اینترموویستار اسپانیا (نیمه‌نهایی ۲)

مرحله نهایی (۲۴ آپریل / ۵ اردی‌بهشت):

* بازنده نیمه‌نهایی ۱ – بازنده نیمه‌نهایی ۲ (رده‌بندی)

* برنده نیمه‌نهایی ۱ – برنده نیمه‌نهایی ۲ (فینال)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.