کد خبر : 62211
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 23:14
-

از برجام سیاسی تا فرجام ورزشی با گلر بوشهری مس

از برجام سیاسی تا فرجام ورزشی با گلر بوشهری مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌رضا صمیمی دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون که در لیگ برتر توانست با این تیم به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، در مسابقات جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی کشورمان حضور داشت. وی که امسال در تیم فوتسال مس سونگون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌رضا صمیمی دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون که در لیگ برتر توانست با این تیم به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، در مسابقات جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی کشورمان حضور داشت.

وی که امسال در تیم فوتسال مس سونگون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و توانست دروازه این تیم را در رقابت‌های لیگ بیمه کند، به‌عنوان دروازه‌بان دوم به تیم ملی ایران دعوت شد تا نیمکت نشین سپهر محمدی شود.

دروازه‌بان بوشهری تیم فوتسال مس سونگون که در سال ۹۴ توانست به نخستین قهرمانی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند، امیدوار است که بتواند درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفته و این تیم را در مسابقات جام جهانی، به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات برساند.

علی‌رضا صمیمی در گفت‌وگوی نوروزی، در مورد عدم قهرمانی مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر، مسئله هسته‌ای که کشورمان سال گذشته با آن درگیر بود، اهدافش برای سال ۹۵ و کارهای نیمه‌تمامش در تیم مس سونگون، توضیحاتی را داده است که در ادامه می‌خوانید:

سال ۹۴ برای تو چطور گذشت؟

امسال خدا را شکر سال خوبی را سپری کردم و توانستم با جدایی از تیم شرکت ملی حفاری اهواز، پس از ۵ سال به یک تیم جدید بروم.من ۵ سال متوالی در تیم شرکت ملی حفاری بودم و روزهای خوبی را در آنجا سپری کردم اما با جدایی از این تیم به تیم مس سونگون آمدم و از این انتخاب خود نیز راضی هستم.

من علاوه بر اینکه امسال با کسب مقام نائب قهرمانی همراه تیم مس سونگون، توانستم در لیگ برتر روزهای خیلی خوبی را سپری کنم، همراه تیم ملی نیز موفق به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شدم که باعث شد با یک خاطره خوب، سال ۹۴ را به اتمام برسانم.

بهترین و بدترین خبری که در این سال شنیدید چه بود؟

قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که باعث شد من نخستین قهرمانی خود در این مسابقات را تجربه کنم، بهترین خبری بود که امسال شنیدم.

بدترین خبری هم که در این سال شنیدم، مربوط به هفته پایانی مسابقات لیگ برتر می‌شود که تیم تأسیسات دریایی تهران گل دوم را وارد دروازه تیم فردوسی مشهد کرده و قهرمانی را برای ما غیرممکن ساخت.در آن هفته، بازی ما ۵ دقیقه دیرتر از بازی تیم تأسیسات به اتمام رسید که باعث شد من تلخ‌ترین ۵ دقیقه زندگی ورزشی خود را تجربه کنم.

چه شد که تیم مس سونگون نتوانست مقام قهرمانی را مال خود کند؟

سرنوشت ما دست خودمان بود و می‌توانستیم به راحتی قهرمان لیگ برتر شویم اما متأسفانه آن را تقدیم تیم تأسیسات دریایی کرده و به مقام دوم دست پیدا کردیم.قهرمانی حق تیم تأسیسات دریایی بود و آنان توانستند به حقشان برسند.

بهترین عیدی را از چه کسی می‌گیرید؟

من هم مانند همه افراد بهترین عیدی خود را از پدر و مادرم می‌گیرم که امیدوارم سایه آنان سال‌های سال بر سر من باشد و بتوانند به من عیدی بدهند.

خودت به کسی عیدی می‌دهید؟

بله، به بچه‌های کوچک‌تر فامیل و دوستانی که دارم و هم سن خودم هستند، همیشه عیدی می‌دهم.

کدام سین هفت‌سین را بیشتر دوست دارید؟

سبزه، چون نماد زندگی و شادابی است.

زمان تحویل سال یاد چه موضوعی می‌افتید؟

سعی می‌کنم در این زمان خاطرات سال گذشته را در ذهن خود مرور کنم و به بایدها و نبایدهایی که در سال آینده برای خود تعیین کرده‌ام، فکر بکنم.

فکر می‌کنید در سال ۹۵ چه اتفاقاتی برای فوتسال ایران رخ خواهد داد؟

همه اهالی فوتسال تمام فکر و ذکرشان در سال ۹۵، رقابت‌های جام جهانی فوتسال است. امسال برای فوتسال ایران یک سال بسیار حساس محسوب می‌شود که این رشته ورزشی باید بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خود را تجربه کند.

امیدوارم سال ۹۵ برای فوتسال ایران سال خوبی باشد و ما بتوانیم با قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر جام جهانی فوتسال، بازی‌های ضعیف خود در دوره گذشته را جبران بکنیم.

یک خاطره از نوروز برایمان بگویید.

نوروز همیشه پر از خاطرات خوب است اما زمانی که کوچک‌تر بودیم، پدرم زمان تحویل سال دعا می‌خواند و ما فقط منتظر این بودیم که سال تحویل شود تا بتوانیم عیدی خود را از او بگیریم، بهترین خاطره من از عید نوروز است.

بزرگ‌ترین هدفی که برای سال ۹۵ دارید، چیست؟

ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی فوتسال و کمک به این تیم جهت حضور در بین ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها، بزرگ‌ترین هدف من برای سال ۹۵ محسوب می‌شود.

تأثیرگذارترین چهره کشور در سال ۹۴ را چه کسی می‌دانید؟

بدون شک آقای ظریف که برای به نتیجه رسیدن مسئله برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان زحمات زیادی کشیدند، تأثیرگذارترین چهره کشور در سال ۹۴ محسوب می‌شوند.

فکر می‌کنید پسابرجام چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

امیدوارم برای ایران و ایرانی اتفاقات خوبی رخ بدهد و همه ایرانیان بتوانند در هر کجای جهان که حضور دارند، به اسم کشور عزیزمان افتخار کنند.

برای سال آینده نیز همکاری خود با تیم فوتسال مس سونگون را ادامه می‌دهید؟

من قراردادی مشروط با این باشگاه امضا کرده بودم اما مأموریت من هنوز در تیم مس سونگون به اتمام نرسیده است و من هنوز در این تیم کارهای نیمه‌تمام زیادی دارم که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم مس سونگون جزو این ‌کارهای نیمه‌تمام محسوب می‌شوند.

یک پیام نوروزی به مردم بدهید.

همان طور که مردم همیشه برای ما دعا کردند، امیدوارم امسال نیز برای حضور موفقیت تیم ملی در جام جهانی دعا کنند تا ما نیز بتوانیم با تکیه بر دعای خیر آنان نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.