کد خبر : 62242
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1395 - 19:23
-

ناظم الشریعه: قهرمانی آسیا از برکات سال ۹۴ بود/ من هم رفتنی هستم، مثل بقیه!

ناظم الشریعه: قهرمانی آسیا از برکات سال ۹۴ بود/ من هم رفتنی هستم، مثل بقیه!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چهره اول این رشته ورزشی، در سال 94 بود. گفتگوی عیدانه ای با ناظم الشریعه داشته ایم که در ادامه آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زمانی که محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال منصوب شد، بسیاری موفقیت را دور از دسترس می‌دیدند و نسبت به تیم ایران، ابراز ناامیدی می‌کردند.

اما او با عملکرد خود در تیم ملی و قهرمانی مقتدرانه در فوتسال آسیا و بازگرداندن جام به ایران پس از ۶ سال، خط بطلانی روی این صحبت‌ها و ادعاها کشید.

گفتگویی با چهره اول فوتسال کشور در سال ۹۴ داشته ایم که به شرح زیر است:

*سال ۹۴ برای شما چگونه گذشت؟

سال بسیار خوبی برای ما بود. در این سال به همه چیز رسیدیم که مهم ‌ترین آن، برگرداندن قهرمانی آسیا بود که این موفقیت‌ها، از برکات سال ۹۴ بود.

*سال ۹۵ تورنمنت مهمی چون جام جهانی را در پیش داریم. ارزیابی شما درخصوص سال جدید چگونه است؟

در سال جدید رویداد مهمی را در پیش داریم. باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که موفق باشیم و در جام جهانی، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و با عملکردمان مردم را راضی کنیم.

*هدف شما از حضور جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا چیست؟

هدف اصلی ایران، صعود به مرحله بعدی جام جهانی است.

* تحقق این هدف مشکل به نظر نمی رسد؟

درست است. کار بسیار سختی را برای تحقق این هدف در پیش داریم و به همین منظور، باید حمایت شویم. در واقع موفقیت تیم ملی، به نفع همه مردم ایران است؛ همان طور که قهرمانی در آسیا،‌ به نفع همه مردم کشورمان بود و من امیدوارم که بتوانیم در این تورنمنت، موفق شویم.

*دلخوری و ناراحتی از کسی در سال گذشته ندارید؟

یه هیچ وجه. بهتر است راجع به این مسائل صحبت نکنیم اما باید بگویم که هر کسی از حق خودش دفاع می‌کند. در واقع مرور زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد . قبل از من خیلی‌ها در جایگاهم قرار گرفتند و من هم مثل بقیه رفتنی هستم. باید سعی کنیم هر جایی که حضور داریم، اثرات مثبتی ازخود به جای بگذاریم.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.