کد خبر : 62536
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 12:22
-

چین تایپه جایگزین کویت در جام باشگاه های آسیا شد

چین تایپه جایگزین کویت در جام باشگاه های آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کشورهای حاضر در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار است در کشور تایلند برگزار شود، گفت: کشور کویت که سال گذشته با تیم القادسیه به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود، اینبار به خاطر تعلیق فدراسیون این کشور، از حضور در جام باشگاه‌ها محروم شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کشورهای حاضر در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار است در کشور تایلند برگزار شود، گفت: کشور کویت که سال گذشته با تیم القادسیه به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود، اینبار به خاطر تعلیق فدراسیون این کشور، از حضور در جام باشگاه‌ها محروم شده است و باید یک تیم دیگر را جایگزین این کشور می‌کردیم.

وی افزود: در مکاتبات‌مان با کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد تا کشور جایگزین بر اساس امتیازبندی ارزیابی انتخاب شود و به همین خاطر کشور چین تایپه جای کویت را گرفت.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره نحوه امتیازبندی کشورهای آسیایی در فوتسال، تاکید کرد: این امتیازبندی بر اساس ارزیابی صورت گرفته که ما قبلا از کشورهای مختلف داشتیم. ملاک ما در این ارزیابی‌ها برگزاری لیگ، امکانات فوتسال، داشتن لیگ‌های مختلف و غیره بوده است.

ترابیان همچنین از تغییر برنامه جام باشگاه‌ها خبر داد و گفت: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و با درخواست تایلند، این بازی‌ها از ۱۵ تا ۲۳ جولای (۲۵ تیر تا ۲ مردادماه) برگزار می‌شود.

جدول امتیازبندی کشورهای مختلف آسیایی از ۱۰۰ امتیاز، طبق اعلام ترابیان به این شرح است:

۱- ایران ۱۰۰ امتیاز
۲- چین ۹۷ امتیاز
۳- ژاپن ۹۵ امتیاز
۴- تایلند ۸۶ امتیاز
۵- امارات ۸۶ امتیاز
۶- عراق ۸۴ امتیاز
۷- ازبکستان ۸۴ امتیاز
۸- استرالیا ۷۵ امتیاز
۹- اندونزی ۶۸ امتیاز – تعلیق
۱۰- کویت ۶۶ امتیاز – تعلیق
۱۱- لبنان ۶۵ امتیاز
۱۲- ویتنام ۶۴ امتیاز
۱۳- قطر ۶۱ امتیاز
۱۴- چین تایپه ۵۹ امتیاز
۱۵- قرقیزستان ۵۵ امتیاز

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.