کد خبر : 62639
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 - 15:46
-

تدریس سفال‌منش در کلاس مربیگری سطح یک اردبیل

تدریس سفال‌منش در کلاس مربیگری سطح یک اردبیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صمد نوتاش گفت: این دوره آموزشی و کلاس مربیگری از ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در شهر اردبیل برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این دوره برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: بدون شک برگزاری دوره‌های مربیگری سبب ارتقای افزایش سطح دانش مربیان و توسعه کیفی فوتسال استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صمد نوتاش گفت: این دوره آموزشی و کلاس مربیگری از ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: بدون شک برگزاری دوره‌های مربیگری سبب ارتقای افزایش سطح دانش مربیان و توسعه کیفی فوتسال استان اردبیل می‌شود.

نوتاش افزود: از سوی هیئت فوتسال استان اردبیل شهاب‌الدین سفال‌منش به عنوان مدرس این دوره تعیین شده است.

وی تصریح کرد: با برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتسال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به راحتی می‌توانیم زمینه و بستر مناسب تقویت بنیه رشته فوتسال را فراهم آوریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در کنار توجه به تیم‌های مختلف فوتبال سعی و تلاش بر تقویت رشته فوتسال در استان داریم و امیدواریم به سرعت زمینه‌های لازم برای حضور تیم قوی استان در لیگ فوتسال کشور را شاهد باشیم.

نوتاش گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل دارای توانمندی خاص در این رشته است و در مناسبت‌های مختلف رویدادهای ورزش فوتسال به خوبی برگزار می‌شود شور و نشاط جوانان برای حضور در این رشته ورزشی دارای ارزش و اهمیت خاص است که باید این استعدادها را به نقطه فعلیت برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.