کد خبر : 62870
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 11:11
-

ترابیان: ایران هم رده با اسپانیا، برزیل و آرژانتین است

ترابیان: ایران هم رده با اسپانیا، برزیل و آرژانتین است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره انتخاب تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از ۱۰ نامزد برترین تیم ها در جهان گفت: تیم ملی فوتسال ایران با عملکرد درخشانی که در مسابقات مختلف از خود به جای گذاشته، شایستگی حضور در بین ۱۰ تیم برتر جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره انتخاب تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از ۱۰ نامزد برترین تیم ها در جهان گفت: تیم ملی فوتسال ایران با عملکرد درخشانی که در مسابقات مختلف از خود به جای گذاشته، شایستگی حضور در بین ۱۰ تیم برتر جهان را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سایت فوتسال پلنت که یکی از معتبرترین سایتهای فوتسال در دنیا است و هر ساله اقدام به انتخاب برترین تیم ها، دروازه بانان و بازیکنان می کند. این سایت مرتبا در طول سال با نمایندگانی که در کشورهای مختلف دارد، اخبار گوناگونی را در خصوص فوتسال وتیم های مطرح کسب می کند و در نهایت با کار کارشناسی که انجام می دهد، اقدام به انتخاب تیم ها، بازیکنان و دروازه بانان برتر جهان می کند.

ترابیان درباره انتخاب تیم ملی فوتسال به عنوان یکی از ۱۰ نامزد برتر در جهان گفت: تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا بازی های بسیار درخشانی را از خود به جای گذاشت که بدون شک شایسته این انتخاب بود.

وی در خصوص حضور دروازه بان تیم ملی فوتسال آقایان و بانوان و بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در بین ۱۰ نامزد برتر نیز در ادامه بیان کرد: درخشش و بازی خوانی مهدی مصطفایی در رقابتهای جام باشگاه های آسیا باعث شد تا او اکنون در بین ۱۰ دروازه بان برتر جهان قرار بگیرد. همچنین فرزانه توسلی –دروازه بان و فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان بخاطر حضوری موفق و درخشش مطلوبی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشتند، باعث شده تا عنوان نامزد ۱۰ بازیکن و دروازه بان برتر را به خود اختصاص دهند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان گفت: اکنون تیم ملی فوتسال ایران هم ردیف با تیم های اسپانیا، برزیل و آرژانتین است. فکر می کنم پس از این سه تیم عنوان چهارمی یا پنجمی انتخاب برترین ها به ایران اختصاص یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.