کد خبر : 62944
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1395 - 0:02
-

باخت بانک بیروت در روز درخشش جاوید!

باخت بانک بیروت در روز درخشش جاوید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سومین دیدار از فینال ۵گانه سوپر لیگ لبنان تیم بانک‌بیروت عصر امروز در منطقه داحیه به مصاف المیادین رفت که مقابل رقیب خود ۸ بر ۷ بازی را واگذار کرد تا کار قهرمانی به هفته‌های آینده کشیده شود. در این دیدار مهدی جاوید و ابراهیم حاجتی دو بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سومین دیدار از فینال ۵گانه سوپر لیگ لبنان تیم بانک‌بیروت عصر امروز در منطقه داحیه به مصاف المیادین رفت که مقابل رقیب خود ۸ بر ۷ بازی را واگذار کرد تا کار قهرمانی به هفته‌های آینده کشیده شود.

در این دیدار مهدی جاوید و ابراهیم حاجتی دو بازیکن ایرانی بانک بیروت هر کدام یک گل برای تیم‌شان به ثمر رساندند ولی نتوانستند مانع شکست بانک بیروت شوند. جاوید علاوه بر تک گلی که به ثمر رساند ۴ پاس گل هم به هم‌تیمی‌های خود داد تا روز خوبی را برخلاف تیمش پشت سر بگذارد. دیگر گل‌های بانک‌بیروت را خمسی، نانو، خیرالدین، جانی و سرحان وارد دروازه المیادین کردند.

مهدی جاوید درباره این دیدار گفت: شاهد بازی پایاپایی بودیم اما داور با اخراج بازیکن ما و کارت‌دادن بی‌مورد به بازیکنان تیم ما ورق را برگرداند تا بازی به سود میادین جریان داشته باشد.

وی افزود: اینجا شرایط به هیچ‌وجه جوانمردانه نیست و با ادامه این شرایط احتمال قهرمانی تیم المیادین بیشتر از تیم ما خواهد بود.

این ملی‌پوش ایرانی در ادامه متذکر شد: تا ۴ دقیقه به پایان بازی از حریف پیش بودیم اما داور با اعلام ضربه پنالتی به سود میادین  نتیجه را برگرداند تا شرایط به سود این تیم شود.

جاوید همچنین گفت: با اتفاقات داوری که در این دیدار افتاد بازی بعدی کار دشواری داریم و دو بازیکن اصلی تیم ما نیز غایب خواهند بود و امیدوارم بار دیگر اسیر ناداوری نشویم تا عنوان قهرمانی را از دست بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم شرایط را به سود خود رقم بزنیم و کار را در بازی چهارم تمام کنیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمده فکر می‌کنم تعیین قهرمان این فصل به بازی پنجم کشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

بازی رو لایو میشه دید از شبکه لبنان. . من دیدم . اتفاقا بر عکس روزای قبل جاوید خوب بازی نکرد از نظر من . پناتتی هم خورد به دست حاجتی. و درست بود.