کد خبر : 63027
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:03
-

خواب زمستانی مقاومت در فاصله ۳ ماه تا شروع لیگ برتر

خواب زمستانی مقاومت در فاصله ۳ ماه تا شروع لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله کمتر از سه ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور مقاومت البرز هنوز فعالیتی برای تشکیل تیم و آغاز تمرینات خود نداشته است و در خواب زمستانی به سر می برد. نماینده البرز که سومین فصل حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله کمتر از سه ماه به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور مقاومت البرز هنوز فعالیتی برای تشکیل تیم و آغاز تمرینات خود نداشته است و در خواب زمستانی به سر می برد.
نماینده البرز که سومین فصل حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد کرد سال پیش و در همین مقطع زمانی تمرینات خود را شروع کرده بود و با تعیین تکلیف کادر فنی خیلی زود خود را در مسیر آماده سازی قرار داد.

خیلی از کارشناسان حوزه فوتسال در کشور نیز عملکرد خوب نماینده البرز در لیگ برتر سال گذشته را همین هماهنگی و هارمونی تیم عنوان می کردند و معتقد بودند شروع زود هنگام تمرینات این تیم نظامی و کم هزینه علت توفیق و ماندگاری آنها در لیگ برتر بوده است.

با توجه به نظامی بودن تیم مقاومت به طور حتم این تیم در فصل جدید ریزش زیادی در خصوص بازیکن خواهد داشت و ضرورت دارد این تیم با شروع زودهنگام تمرینات و انجام تست های لازم مبادرت به جذب بازیکن کند.

تعیین بودجه، شناسایی بازیکنان سرباز شاغل در لیگ های کشور، معرفی کادر فنی و هدف گذاری برای فصل جدید نیز از دیگر اقدامات مهم فصل پیش رو است که باید با تشکیل جلسات هیئت مدیره به سرعت اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.