کد خبر : 63031
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:01
-

سلیمانی: مگر معجزه شود که قهرمان لیگ شویم/اکثر مربیان از عدم تقسیم ملی‌پوشان ناراحت هستند

سلیمانی: مگر معجزه شود که قهرمان لیگ شویم/اکثر مربیان  از عدم تقسیم ملی‌پوشان ناراحت هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: من شانسی برای قهرمانی تیمم در لیگ برتر امسال قائل نیستم، مگر این‌که معجزه‌ای رخ دهد. فروزان سلیمانی درخصوص دیدار این هفته تیمش برابر نماینده بابل در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: این هفته با تیم بابل بازی داریم و به نظرم باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: من شانسی برای قهرمانی تیمم در لیگ برتر امسال قائل نیستم، مگر این‌که معجزه‌ای رخ دهد.

فروزان سلیمانی درخصوص دیدار این هفته تیمش برابر نماینده بابل در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: این هفته با تیم بابل بازی داریم و به نظرم باید دیگر تیم دانشگاه آزاد را قهرمان لیگ برتر بدانیم. لیگ فوتسال بانوان سه قطبی شده است و تیم‌های دیگر خیلی نمی‌توانند برابر تیم‌های دانشگاه آزاد، ملی‌حفاری و پالایش نفت‌آبادان دوام بیاورند.

وی افزود: ما قهرمانی را در بازی دور برگشت با شکست برابر پالایش نفت‌آبادان از دست دادیم. این بازی داربی بود و حساسیت‌های خودش را داشت، البته ما در این بازی گلر اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و دو سه بازیکن‌مان هم مصدوم بودند. به هر حال بازی‌های آینده تیم ما و دانشگاه آزاد نمی‌تواند تهدیدی برای عنوان دومی ما و اولی تیم دانشگاه آزاد باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: من قهرمانی این فصل را از آن دانشگاه آزاد می‌دانم. این تیم این هفته به مصاف نماینده زنجان می‌رود و مگر معجزه شود که زنجان، دانشگاه آزاد را شکست دهد. البته در فوتبال همه چیز رخ می‌دهد ولی این موضوع در فوتسال بانوان ما بعید است.

وی تاکید ‌کرد: من شانسی برای قهرمانی تیمم در لیگ برتر امسال قائل نیستم، مگر این‌که معجزه‌ای رخ دهد. به هر حال تیم ما سه سال قهرمان لیگ شد و امسال هم دانشگاه آزاد قهرمان می‌شود که پیشاپیش هم به آن‌ها تبریک می‌گویم و باید بگویم شایسته کسب این جایگاه هستند.

سلیمانی در ادامه درباره کیفیت لیگ نیز گفت: تا زمانی که یک قانون مصوب نشود و سازمان لیگ برنامه‌ای برای تقسیم ملی‌پوشان بین تیم‌ها در نظر نگیرد، این مشکلات وجود دارد. دعوتی‌های تیم‌ملی همه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و ملی‌حفاری تقسیم شده‌اند و تا زمانی که به این شکل باشد، وضعیت لیگ ما به همین صورت است و لیگ، کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند. تیم‌ملی ایران در آسیا حرف اول را می‌زند و حیف است که لیگ آن به این صورت باشد.

وی افزود: با بیشتر مربیان لیگ که صحبت می‌کنیم، از عدم تقسیم ملی‌پوشان ناراحت هستند. البته حضور ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها، مشروط بر این است که اسپانسرها وارد شوند. به هر حال بازیکن هم باید از عهده مخارج خود برآید. امیدوارم لیگ سال آینده از نظر کیفیت به صورت دیگری باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.