کد خبر : 63090
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 16:50
-

ناظم‌الشریعه: اول شدن تیم ملی فوتسال در جهان را بیشتر دوست دارم

ناظم‌الشریعه: اول شدن تیم ملی فوتسال در جهان را بیشتر دوست دارم
سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان گفت: در نظرسنجی سایت فوتسال پلنت دوست دارم به جای من تیم ملی فوتسال ایران بهترین تیم جهان شود و این عنوان را برای تیمم بدست بیاید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد انتخابش به عنوان یکی از ۱۰ مربی برتر فوتسال سال ۲۰۱۵ جهان در در سایت فوتسال پلنت گفت: قطعا هر اتفاقی رخ داده است ماحصل تلاش همه اعضای تیم از مسئول تدارکات و پزشکی و مدیر رسانه گرفته تا بازیکن و کادر فنی و مسئولان عالی رتبه فدراسیون ما بوده است که همه در آن دخیل بوده و باید به آن افتخار کنیم.
وی ادامه داد: تیم‌ملی بسیار خوب و سرحالی دارم که به عنوان سرمربی تیم بهترین‌های آسیا باید بگویم هرکس هم جای من بود این عنوان را کسب می‌کرد چون بهترین‌ها به ما کمک کردند و باعث غرور ملت ما شدند.
ناظم الشریعه در مورد پیش بینی اینکه در بین ۱۰ مربی برتر جهان چه جایگاهی کسب خواهد کرد؟ گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما بعد از اینکه تیم ملی ما اول شود دوست دارم که من هم بتوانم این عنوان را در بخش مربیان کسب کنم. این خواسته قلبی من در مورد تیم‌ملی باشخصیت فوتسال ایران است.
گفتنی است سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم اکنون در سنندج مشغول برگزاری اردوی استعدادیابی برای انتخاب برترین‌های فوتسال ایران برای تیم های پایه ملی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

ببخشید تاثیر مدیر رسانه ای چی بوده …..خخخخخخخخ.اصلا براچی و دلیل بردنش چی بوده آقای ناظم دست بردار تو هم کارو گرفتی ها شیطون …….