کد خبر : 63133
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 12:43
-

ترابیان: فقط با برزیل و ازبکستان بازی می‌کنیم/بعضی حرفها عجیب است

ترابیان: فقط با برزیل و ازبکستان بازی می‌کنیم/بعضی حرفها عجیب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره اینکه گفته می‌شود تیم ملی فوتسال به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی قبل از مسابقات جام جهانی است، گفت: بعضی‌ از حرفها برایم عجیب است. برنامه فوتسال ما در ماه‌های آینده تقریبا نهایی شده و «مو لای درزش نمی‌رود». اولین و مهمترین تورنمنت برای فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره اینکه گفته می‌شود تیم ملی فوتسال به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی قبل از مسابقات جام جهانی است، گفت: بعضی‌ از حرفها برایم عجیب است. برنامه فوتسال ما در ماه‌های آینده تقریبا نهایی شده و «مو لای درزش نمی‌رود». اولین و مهمترین تورنمنت برای فوتسال ما، حضور تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا است که از ۲۵ تیرماه تا دوم مرداد در تایلند برگزار خواهد شد.

وی افزود: قبل از آن هم تاسیسات به عنوان نماینده آسیا در جام باشگاه‌های جهان حضور خواهد یافت. ما روز گذشته جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه داشتیم و در نهایت فدراسیون با حضور این تیم در مسابقات بین قاره‌ای موافقت کرد و پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه یادآور شد: به این ترتیب با حضور تاسیسات در این دو تورنمنت، عملا تیم ملی فرصتی برای برپایی اردو ندارد چون احتمالا تاسیسات چند ملی پوش خواهد داشت. اگر برنامه‌هایمان طبق هماهنگی انجام شده پیش برود، بعد از جام باشگاه‌های آسیا دو بازی با برزیل در تهران برگزار خواهیم کرد.

ترابیان ادامه داد: یک هفته بعد از بازی با برزیل، دو بازی با ازبکستان در ایران انجام می‌دهیم و پس از آن هم تیم ملی برای حضور در تورنمنت چهارجانبه عازم تایلند خواهد شد. همانطور که گفتم این برنامه چیده شده و «مو لای درزش نمی‌رود». به این ترتیب زمان دیگری برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی باقی نخواهد ماند.

وی در پایان گفت: ما در کمیته فنی و توسعه مدام با کمیته فوتسال در ارتباط هستیم و با هماهنگی کامل، کارها را پیش می‌بریم تا ان شاءالله امسال هم سال درخشانی برای فوتسال ایران باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.