کد خبر : 63172
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 20:03
-

مترجم خسوس، مربی تیم ملی والیبال شد!

مترجم خسوس، مربی تیم ملی والیبال شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمال سیف که به عنوان مترجم لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال انتخاب شده، در مسابقات انتخابی المپیک ریو، با عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت این مترجم در طول مسابقات گفت: کمال سیف یکی از افرادی است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمال سیف که به عنوان مترجم لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال انتخاب شده، در مسابقات انتخابی المپیک ریو، با عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت این مترجم در طول مسابقات گفت: کمال سیف یکی از افرادی است که در کنار دیگر اعضای کادر فنی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

امیر خوش‌خبر در ادامه افزود:‌ با توجه به این که در میان والیبالیست‌های سابق و کنونی هیچ یک از آن‌ها به زبان اسپانیایی تسلط نداشت ناچار شدیم از فردی کمک بگیریم که در والیبال سابقه‌ چندانی نداشته است.

با توجه به شرایط موجود سیف بدون فعالیت حرفه‌ای در والیبال و کسب تجربه به طور ناگهانی نامش در لیست مربیان بین‌المللی قرار می‌گیرد و در کارنامه‌اش حضور در رقابت‌هایی بزرگ و حساس چون لیگ جهانی و انتخابی المپیک ثبت می‌شود.  سرپرست تیم ملی ضمن تایید این مطلب گفت: انتقال صحبت‌های لوزانو به بازیکنان در طول مسابقه از اهمیت به سزایی برخوردار است و مجبوریم از مترجم روی نیمکت استفاده کنیم.

از راست:سیف، هاشم زاده،خسوس، شیرزاد

کمال سیف از سال ۷۷ کار ترجمه ورزشی را آغاز و از همان ابتدا به مدت ۲ سال در والیبال کار کرده است و با این رشته تا حدود زیادی آشناست و از سال ۸۲ هم با تیم‌های فوتسال کارش را ادامه داده است و به زبان‌های اسپانیایی و پرتغالی تسلط دارد. او از ابتدای حضور ژوراندیرو در کنار او به عنوان مترجم در تیم ملی فوتسال امید و بزرگسالان ایران حضور داشته است. و حدود ۹ ماه هم با حضور در دفتر کی‌روش ترجمه‌های داخلی و برخی امور اجرایی وی را انجام داد. سیف با آمدن خسوس کاندلاس به ایران، مترجمی این مربی اسپانیایی فوتسال را نیز به عهده گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.