کد خبر : 63142
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 18:34
-

کمیته انضباطی نتیجه دیدار ماهان‌تندیس و مقاومت قرچک را تعیین می‌کند

کمیته انضباطی نتیجه دیدار ماهان‌تندیس و مقاومت قرچک را تعیین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال امید ماهان‌تندیس قم و مقاومت قرچک در سومین روز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند اما این بازی در فاصله حدود ۶ دقیقه به پایان به دلیل حواشی زیاد نیمه تمام ماند. امیدهای ماهان‌تندیس قم و مقاومت قرچک که تا پایان روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال امید ماهان‌تندیس قم و مقاومت قرچک در سومین روز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند اما این بازی در فاصله حدود ۶ دقیقه به پایان به دلیل حواشی زیاد نیمه تمام ماند.

امیدهای ماهان‌تندیس قم و مقاومت قرچک که تا پایان روز دوم دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه دوم جای داشتند، در روز سوم بازی‌ها حریف یکدیگر شدند و برای کسب سه امتیاز جدالی سخت و نفس‌گیر داشتند.

شرایط این بازی به گونه‌ای پیش رفت که حساسیت و برخوردها در آن جدی بود و در نیمه نخست هیچ یک از دو تیم به دیگری اجازه نزدیک شدن به دروازه حریف را نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

در نیمه دوم تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم که با تدابیر کادر فنی خود از تاکتیک یا سیستم پاورپلی بهره می‌برد، دو بار متوالی در همان آغازین لحظات این نیمه دچار اشتباه شد تا تیم فوتسال مقاومت قرچک دروازه نماینده قم را باز کرده و دو بر صفر جلو بیافتد.

در ادامه، این فوتسالیست‌های امید ماهان‌تندیس قم بودند که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و کار را به تساوی دو بر دو کشاندند اما در فاصله حدود ۶ دقیقه به پایان بازی اتفاقاتی در زمین مسابقه رخ داد که در نهایت داوران را مجبور به اتمام این بازی و نیمه تمام ماندن آن کرد.

خبرنگار فارس برای قرار گرفتن در جریان جزئیات اتفاقات رخ داده در این دیدار به سراغ مدیر تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم رفت و ناصر شریفی راجع به این حوادث اظهار کرد: بعد از دریافت دو گل به سرعت گل‌های خورده را جبران کردیم و کنترل بازی را برای زدن گل برتری در اختیار داشتیم، البته بازی واقعاً سخت و سنگین بود.

وی خاطرنشان کرد: استارت آغاز درگیری‌ها در این دیدار از سکوهای سالن زده شد و آن زمانی بود که دروازه‌بان ذخیره حریف و یکی از نیروهای انتظامی سالن به ما توهین کرد تا درگیری‌ها از روی سکوی سالن بازی به داخل زمین مسابقه وارد شود.

مدیر تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم بیان کرد: البته با حضور به موقع ناظر مسابقه تلاش شد شرایط به سرعت آرام شود ضمن اینکه ناظر بازی نیز گزارش اتفاقات را دارد و امیدوارم تصمیمی که در خصوص نتیجه نهایی این دیدار اتخاذ می‌شود به ضرر تیم ما نباشد.

گفتنی است، ۶ تیم در گروه دوم مقدماتی رقابت‌های فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و صرف‌نظر از نتیجه دیدار رو در روی تیم‌های امید ماهان‌تندیس قم و مقاومت قرچک، این دو تیم مدعیان اصلی صعود از این گروه هستند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فوتسال جمعه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۵۳

آقای ناصر شریفی آبروی فوتسال قم رو برده . امیدواریم کمیته فوتسال و کمیته انضباطی فدراسیون با این قبیل افراد که بداخلاقی ها را در ورزش رواج میدهند از فعالیتشون جلوگیری کنه .