کد خبر : 63499
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 22:13
-

بلاتکلیفی ملی‌پوشان ایرانی به دلیل تعطیلی لیگ عراق

بلاتکلیفی ملی‌پوشان ایرانی به دلیل تعطیلی لیگ عراق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله نهایی لیگ فوتسال عراق قرار بود در اواخر فروردین برگزار شود. محمد طاهری و فرید نمازی برای گاز بصره و قدرت بهادری و فرهاد توکلی هم برای نفت‌الوسط عراق در این مرحله از مسابقات قرار بود به میدان بروند. اما فدراسیون فوتبال عراق در تصمیمی عجیب مسابقات را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله نهایی لیگ فوتسال عراق قرار بود در اواخر فروردین برگزار شود. محمد طاهری و فرید نمازی برای گاز بصره و قدرت بهادری و فرهاد توکلی هم برای نفت‌الوسط عراق در این مرحله از مسابقات قرار بود به میدان بروند.

اما فدراسیون فوتبال عراق در تصمیمی عجیب مسابقات را به تاخیر انداخت.

بر اساس اعلام مسیولان عراقی، این بازی‌ها احتمالا در خرداد ماه از سر گرفته خواهد شد اما با توجه به برنامه‌های تیم ملی و لیگ ایران، چهار بازیکن ایرانی شاغل در لیگ عراق در بلاتکلیفی به سر می‌برند و با ادامه این روند مجبور به فسخ قرارداد خود خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری دوشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

ااز لبنانم خبیر بدیم . من دیدم بازیهارو . جاوید و حاجتی . چهار بازی اول که هر تیم دو بازی برد و مساوی شد . بازی اخرم که من میدیدم انگار در حالی که تا دقایق اخر بانک بیروت غقب بود . بازی به جنجان کشیده شد. ولی نفهمیدم چرا اگه خبری دارید بزارید لطفا.