کد خبر : 63410
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 9:59
-

تارقلی‌زاده: تلاش می‌کنیم فاصله فوتسال آسیا و اروپا را کاهش دهیم

تارقلی‌زاده: تلاش می‌کنیم فاصله فوتسال آسیا و اروپا را کاهش دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی تارقلی‌زاده در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان AFC برگزار کرده گفت: جلسه بسیار خوبی در AFC داشتیم که در ااین سمینار به دنبال ایجاد سلامتی و آمادگی جسمانی برای بازیکنان فوتسال بودیم چراکه این موضوع اهمیت زیادی در فوتسال دارد. وی ادامه داد: AFC تلاش زیادی می‌کند تا در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی تارقلی‌زاده در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان AFC برگزار کرده گفت: جلسه بسیار خوبی در AFC داشتیم که در ااین سمینار به دنبال ایجاد سلامتی و آمادگی جسمانی برای بازیکنان فوتسال بودیم چراکه این موضوع اهمیت زیادی در فوتسال دارد.

وی ادامه داد: AFC تلاش زیادی می‌کند تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام بدهد ما هم بحث‌های مختلفی در این سمینار داشتیم و خوشحالم که عقاید و نظرات متفاوت در نهایت باعث می‌شود که در توسعه فوتسال گام برداریم.

مسئول دپارتمان توسعه فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: خوشبختانه فوتسال در آسیا روند رو به رشدی داشته و جایگاه خود را پیدا کرده است. بدون شک با برگزاری چنین سمینارهایی می‌توانیم فاصله فوتسال آسیا با اروپا را کاهش دهیم.

تارقلی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی لیگ در کشور هند خاطرنشان کرد: در خبرها شنیده‌ایم که در هند هم لیگ فوتسال راه‌اندازی شده است و این خبر بسیار خوشحال‌کننده است چراکه نشان می‌دهد توسعه فوتسال در آسیا بسیار خوب بوده و می‌تواند در ادامه راه نیز این روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.