کد خبر : 63447
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 12:09
-

مشکل ویزای تیم ملی برای سفر به کلمبیا

مشکل ویزای تیم ملی برای سفر به کلمبیا
تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی کلمبیا مشکل ویزا دارد که مسئولان در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است شهریور و مهرماه امسال در کشور کلمبیا برگزار شود و تیم ملی فوتسال ایران به عنوان قهرمان قاره آسیا، یکی از حاضران در این مسابقه است.

در فاصله ۵ ماهه تا شروع این مسابقات، صدور ویزای اعضای تیم ملی به یکی از دغدغه‌های مسئولان تبدیل شده است چرا که کلمبیا در کشور ایران سفارتخانه ندارد و پروسه صدور ویزا یک مقدار پیچیده خواهد شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا با هماهنگی وزارت خارجه و فیفا، ویزای فرودگاهی در کشور کلمبیا دریافت کنند. در غیر اینصورت، اعضای تیم ملی باید قبل از شروع مسابقات به یک کشور ثالث بروند و از آنجا، ویزای کشور کلمبیا را دریافت کنند.

این در حالی است که عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال به همراه علی صانعی، مدیر فنی تیم ملی روز ۳۰ اردیبهشت برای حضور در قرعه کشی جام جهانی باید به کشور کلمبیا بروند. ترابیان و صانعی همچنین در کارگاهی که برای هماهنگی‌های کار جام جهانی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.