کد خبر : 63639
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 13:50
-

دلیل سرمربی تیم ملی فوتسال برای دعوت نکردن نیلوفر اردلان

دلیل سرمربی تیم ملی فوتسال برای دعوت نکردن نیلوفر اردلان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر دوم اردیبهشت ماه به اتمام می رسد، افزود: ملی‌پوشان حدود یک سال و نیم است که در اردوهای تیم ملی برای مسابقات آسیایی، سپس روسیه، مسابقات جهانی و در حال حاضر هم در رقابت های لیگ برتر حضور دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر دوم اردیبهشت ماه به اتمام می رسد، افزود: ملی‌پوشان حدود یک سال و نیم است که در اردوهای تیم ملی برای مسابقات آسیایی، سپس روسیه، مسابقات جهانی و در حال حاضر هم در رقابت های لیگ برتر حضور دارند به همین دلیل چون فرصت ریکاوری نداشتند نمی توان از نظر بدنی کاری کرد و تمرینات در جهت هماهنگی بازیکنان است.

او همچنین گفت:” بازیکنان از لحاظ بدنی خسته هستند و هنوز فرصت ریکاوری نداشته اند تا حداقل یک ماه استراحت داشته باشند. این فرصت هنوز در اختیار آنها قرار داده نشده است، بعد از مسابقات لیگ با توجه به اهمیت تیم ملی بلافاصله در اردو حضور پیدا می کنند تا به تورنمنت روسیه اعزام شوند و بازیکنان ملی پوش این درک را دارند که باید به تیم ملی کمک کنند. تلاش می کنیم تا تیم خوبی را راهی رقابتهای روسیه کنیم”.

او امکانات اردو را خوب ارزیابی و افزود:” از نظر امکانات مشکلی نداریم. قبل از مسابقات در صورت در اختیار داشتن زمان، اگر بتوانیم یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم بهتر است. تمام تیم ها درگیر لیگ برتر هستند. باید ببینیم می‌توانیم یک تیم را آماده کنیم تا با ملی‌پوشان مسابقه دوستانه داشته باشند یا نه. تیم خاصی مد نظر نیست. قطعا این حریف یکی از تیم های تهرانی خواهد بود.”

سرمربی تیم ملی درباره تیم های شرکت کننده در تورنمنت روسیه بیان کرد:” تیم ملی روسیه نایب قهرمان جهان است. همچنین اسپانیا عنوان سوم جهان را در اختیار دارد. از بازی این دو تیم شناخت داریم و از تیم های قدرتمند و صاحب نام هستند، اما شناختی از تیم لهستان نداریم. تیم ایران نیز قهرمان آسیا است. می‌رویم تا مسابقات خوبی انجام دهیم”.

سلیمانی همچنین گفت:” بعد از رقابت های روسیه تیم ملی یک استراحت خواهد داشت تا ریکاوری که باید انجام شود صورت گیرد. بعد از استراحت، تیم ملی خود را برای رقابت های جهانی که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد”.

وی برنامه های آینده تیم ملی را اینگونه بیان کرد: “قطعا در برنامه، مسابقاتی برای تیم ملی با حریفان داخلی و خارجی پیش بینی کرده ایم. امیدواریم طبق برنامه پیش برویم. تیم ها مشخص نیستند. خیلی دوست داریم مجدد با اسپانیا بازی کنیم. بعد از تورنمنت روسیه برنامه ها را به فدراسیون تحویل می دهیم تا رایزنی ها را انجام دهند.

سلیمانی درباره عدم حضور نیلوفر اردلان در اردو، اظهار کرد: اردلان یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است. به غیر از اردلان بازیکنان دیگر نیز هستند که به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارند. امیدوارم آسیب دیدگی ها خوب شوند و حضور پیدا کنند. در خصوص اردلان نیز زمانی که مشکلات خانوادگی ایشان حل شود درخدمتشان هستیم.

او همچنین بیان کرد: هر بازیکنی که آمادگی داشته باشد، آسیب دیده و مصدوم نباشد چه از بازیکنان قدیم چه بازیکن جدید استفاده خواهیم کرد. اردلان نیز از این قاعد مستثنی نیست، امیدوارم مشکلات خانوادگی اردلان برطرف شود و در صورت آمادگی از ایشان استقاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.