کد خبر : 63809
تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 18:11
-

امشب دو تیم به فینال اروپا صعود می‌کنند

امشب دو تیم به فینال اروپا صعود می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امشب مسابقات نهایی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۲۰۱۶، ملقب به فاینال فور ۲۰۱۶، آغاز می‌شود. این مسابقات به میزبانی سالن ورزشی شهر گوادالاخارا کشور اسپانیا و با حضور ۴ تیم اینترموویستار اسپانیا، پسکارا ایتالیا، اسپورتینگ لیسبون بنفیکا پرتغال و گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه برگزار می‌شود. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امشب مسابقات نهایی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۲۰۱۶، ملقب به فاینال فور ۲۰۱۶، آغاز می‌شود. این مسابقات به میزبانی سالن ورزشی شهر گوادالاخارا کشور اسپانیا و با حضور ۴ تیم اینترموویستار اسپانیا، پسکارا ایتالیا، اسپورتینگ لیسبون بنفیکا پرتغال و گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه برگزار می‌شود. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا تیم‌های گازپروم و بنفیکا و سپس تیم‌های اینترموویستار و پسکارا با هم رقابت خواهند کرد.

این سی‌امین دوره مسابقات باشگاهی اروپا و پانزدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا است. در پانزده دوره جام باشگاه‌های اروپا تیم فوتسال اینترموویستار با ۳ مقام قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات است.

تیم فوتسال اینترموویستار اسپانیا:

Inter FS

قهرمان اسپانیا تاکنون ۷ بار در جمع ۴ تیم نهایی حضور داشته است. حاصل این حضور ۳ قهرمانی (۲۰۰۴، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹) و ۲ نایب قهرمانی (۲۰۰۷ و ۲۰۱۰) بوده است. تیم فوتسال اینترموویستار با حضور بازیکنایی چون ریکاردینیو، اورتیز و کاردنیال قصد دارد تا جام را در خانه حفظ کند. ریکاردنیو با ۶ گل‌زده بهترین گل‌زن این تیم در مسابقات اروپایی این فصل است. اینترموویستار با قهرمانی در گروه A مرحله نخبگان توانست به این مرحله راه پیدا کند.

 

تیم فوتسال پسکارا ایتالیا:

Pescara

قهرمان ایتالیا در این فصل برای نخستین بار حضور در اروپا را تجربه کرد و توانست به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کند. پسکارا با تجربه بازیکنانی همچون رودریگو دا سیلوا، بتائو و مارکو ارکولسی با کمترین گل خورده با این مرحله صعود کرد و قصد دارد اسم خود را برای اولین بار در پای جام قهرمانی اروپا هک کند. داسیلوا با ۱۰ گل بهترین گل‌زن این تیم در بازی‌های جام باشگاه‌های اروپا است. قهرمان ایتالیا با صدرنشنی در گروه B دور مقدماتی، سپس قهرمانی در گروه ۳ دور اصلی و قهرمانی در گروه B مرحله نخبگان پای به فاینال فور گذاشت.

 

تیم فوتسال اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال:

Bruno Coelho (Benfica)

قهرمان پرتغال سابقه ۳ حضور در جمع ۴ تیم نهایی اروپا را در کارنامه دارد. یک قهرمانی (۲۰۱۰) و یک نایب قهرمانی (۲۰۰۴) حاصل این ۳ دوره حضور بنفیکا در مسابقات اروپایی است. خوانخو، الساندرو پاتیاس و برونو کوئلیو جزو شاخص‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند. الساندرو پاتیاس با ۹ گل بهترین گل‌زن بنفیکا در مسابقات این فصل اروپا می‌باشد. قهرمان سال ۲۰۱۰ با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه ۲ دور اصلی و قهرمانی در گروه D مرحله نحبگان به دور نهایی راه پپدا کرد.

 

تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه:

Ugra Yugorsk

قهرمان روسیه همچون پسکارا برای نخستین بار حضور در اروپا را تجربه می‌کند. این تیم با جذب اکثریت بازیکنان تیم ملی روسیه توانسته به خوبی خود را به این مرحله برساند. حضور بازیکنان همچون ادر لیما، ولادیسلاو شایاخمتوف و روبینیو وزن تجربه و تکنیک این تیم را بالا برده‌است. ادر لیما با ۱۳ گل بهترین گل‌زن این تیم تا این مرحله است. تیم فوتسال گاز پروم با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه ۱ دور اصلی و قهرمانی در گروه C مرحله نخبگان به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

 

حضور انبوهی از بازیکنان طراز اول فوتسال جهان این مسابقات را برای دوست‌داران فوتسال جهان دارای اهمیت بسیاری کرده‌است.

برنامه مسابقات شب اول (۲۲ آپریل / ۳ اردی‌بهشت):

نیمه‌نهایی:

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه – اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال

* پسکارا ایتالیا – اینترموویستار اسپانیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.