کد خبر : 63882
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 13:21
-

نظری: امیدوارم با حفظ اسکلت تیم در ۳ جام مدعی باشیم/ به تیم ملی فکر نمی‌کنم

نظری: امیدوارم با حفظ اسکلت تیم در ۳ جام مدعی باشیم/ به تیم ملی فکر نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قرارداد با تیم فوتسال تأسیسات اظهار داشت: پس از اینکه از روسیه بازگشتم دو سال خیلی خوب را با تأسیسات داشتم. با توجه به رفاقتی که پیش از این با وحید شمسایی داشتم شرایط خیلی خوبی را در این باشگاه تجربه کردم و یک سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص تمدید قرارداد با تیم فوتسال تأسیسات اظهار داشت: پس از اینکه از روسیه بازگشتم دو سال خیلی خوب را با تأسیسات داشتم. با توجه به رفاقتی که پیش از این با وحید شمسایی داشتم شرایط خیلی خوبی را در این باشگاه تجربه کردم و یک سال دیگر هم با این تیم قراردادم را تمدید کردم.

وی در مورد اینکه پیش از این صحبت‌هایی در خصوص رفتنش از این تیم بود، تأکید کرد: متأسفانه شرایط هیأت مدیره باشگاه خوب نیست. زمزمه‌هایی در مورد رفتن دکتر منوچهری زده می‌شود و این موضوع شرایط را برای باشگاه دشوار کرده است. با توجه به اینکه صحبت‌هایی در خصوص کم شدن بودجه مطرح شده است طبیعتا من به دنبال پیشنهادهای دیگری بودم اما در این زمینه وحید شمسایی پیشقدم شد و سعی کردیم خواسته‌های خود را به همدیگر نزدیک کنیم. کمی باشگاه خواسته‌هایش را افزایش داد و من هم در این زمینه کمی خواسته‌هایم را کم کردم که در پایان شب گذشته توانستیم به توافق نهایی برسیم و یکسال دیگر با تأسیسات قراردادم را تمدید کردم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات در خصوص اینکه امسال سال سختی را خواهند داشت، گفت: ما باید امسال در سه جام شرکت کنیم. جام باشگاه های آسیا، جام باشگاه‌های جهان و لیگ برتر ایران که شرایط بسیار دشوار است و امیدوارم اسکلت تیم حفظ شود چرا که سال سختی را پیش رو داریم. باید هر چه زودتر استارت تمرینات تیم زده شود تا بتوانیم در سه جام مدعی قهرمانی باشیم. اگر بتوانیم امسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم پرافتخارترین باشگاه خواهیم شد که این می‌تواند سالیان سال در ویترین افتخارات باشگاه بماند.

نظری در مورد شرایط تیم ملی و اسامی که اعلام شده، گفت: من خیلی وقت است که دیگر در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم و خیلی راحت‌تر هم هستم چرا که آرامش دارم. اگر در این سال‌ها توانستم افتخارات زیادی به دست بیاورم به خاطر این بوده که تمرکز خود را روی موفقیت تیم باشگاهی‌ام گذاشتم. به هر حال شرایطی وجود دارد که هم‌اکنون من در تیم ملی نیستم. هم من و هم مسئولان می‌دانند که علت این موضوع چیست. به هر حال هم‌اکنون تمرکزم روی تیم باشگاهی‌ام است. امیدوارم روزی مشکلات برطرف شود تا بتوانم به تیم ملی بازگردم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

آره تو ۶۰ سالگی دعوت میشی تیم ملی

بي نام شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

خب صبر کن شمسایی بشه همه کاره ک باز باند خودش ک تو هم توش هستی رو ببره
همچین میگه فکر نمیکنم انگار فک کنه فرقی ب حالش میکنه
اره خب شرایط تیم ملی خوب نیست چون نمیشه تو همش با هر عملکردیدروازه بان اول باشی

محمد یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

واقعا ممنونم از آقای نظری که توقع بیجا نداره.