کد خبر : 63846
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 9:38
-

تکلیف سرمربی مقاومت هفته جاری مشخص می‌شود

تکلیف سرمربی مقاومت هفته جاری مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد خالقی اظهار کرد: سرمربی دو فصل گذشته مقاومت البرز برنامه های خود را به باشگاه اعلام کرده است و این برنامه در مجموع مورد موافقت باشگاه قرار گرفته است. وی افزود: در برخی موضوعات مانند جذب بازیکن آزاد نیاز به مذاکرات و بررسی های بیشتری است و این ابهامات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد خالقی اظهار کرد: سرمربی دو فصل گذشته مقاومت البرز برنامه های خود را به باشگاه اعلام کرده است و این برنامه در مجموع مورد موافقت باشگاه قرار گرفته است.

وی افزود: در برخی موضوعات مانند جذب بازیکن آزاد نیاز به مذاکرات و بررسی های بیشتری است و این ابهامات نیر حداکثر تا چند روز آینده رفع و تکلیف کادر فنی تیم فوتسال مقاومت مشخص می شود.

خالقی با بیان اینکه تمرینات تیم در نیمه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود گفت: با توجه به شروع لیگ برتر فوتسال از ۱۵ تیرماه باید از فرصت موجود برای شروع تمرینات و آماده سازی تیم بهره برداری کافی را داشته باشیم.

مدیر تیم فوتسال مقاومت البرز تقویت تیم رده سنی امید و استفاده از ظرفیت های استعدادهای البرزی را یکی از اهداف باشگاه برای فصل جدید عنوان کرد و گفت: در این خصوص نقطه نظرات لازم به گزینه اصلی کادرفنی باشگاه اعلام شده است.

وی به جذب بازیکنان جدید برای باشگاه اشاره کرد و گفت: مقاومت یک تیم نظامی است و موظف به جذب بازیکنان سرباز هستیم با این حال در روزهای آینده با تعیین بودجه باشگاه در خصوص جذب بازیکن آزاد و میزان قراردادها تصمیم گیری می شود.

خالقی تصریح کرد: چندین بازیکن از جمع ما جدا شده اند با این حال ۵ بازیکن لیگ برتری کشور که به دوران خدمت مقدس سربازی رسیده اند شناسایی شده اند و تلاش می کنیم آنها را جذب کنیم.

وی در پایان افزود: فعال سازی تیم نوجوانان باشگاه و سرمایه گذاری بر روی سنین پایه برای ایجاد پشتوانه تیم اصلی یکی از رئوس اصلی مقاومت برای سال های پیش رو است و با جدیت دنبال می شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.