کد خبر : 63926
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 9:53
-

احتمال شروع لیگ برتر از سوم تیرماه/ تعطیلی مسابقات از هفته هفتم

احتمال شروع لیگ برتر از سوم تیرماه/ تعطیلی مسابقات از هفته هفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال در حالی قرار بود از پانزدهم تیرماه شروع شود که این برنامه احتمالا با تغییراتی مواجه خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اواخر سال ۹۴ تصویب کرد که لیگ برتر از ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ آغاز شود که این برنامه احتمالا در جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال در حالی قرار بود از پانزدهم تیرماه شروع شود که این برنامه احتمالا با تغییراتی مواجه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اواخر سال ۹۴ تصویب کرد که لیگ برتر از ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ آغاز شود که این برنامه احتمالا در جلسه کمیته فوتسال در سال جدید دچار تغییر خواهد شد.

طبق برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال در اختیار مسئولان کمیته فوتسال قرار داده، لیگ برتر ۱۲ روز زودتر و در تاریخ سوم تیرماه شروع خواهد شد. بر اساس این برنامه، تاسیسات دریایی سه هفته ابتدایی در لیگ بازی می‌کند و از هفته چهارم به دلیل حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان و جام باشگاه‌های آسیا، در لیگ برتر شرکت ندارد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام این خبر گفت: طبق این برنامه، لیگ تا هفته هفتم برگزار می‌شود و سپس برای برگزاری اردوهای تیم ملی جهت حضور در جام جهانی کلمبیا، لیگ تعطیل خواهد شد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

بیچاره تیمهایی که از لیگ یک میان لیگ برتر.اصلا استراحت ندارن