کد خبر : 64169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 15:35
-

ماجرای قهر ناظم الشریعه در جلسه هیات رئیسه چه بود؟!

ماجرای قهر ناظم الشریعه در جلسه هیات رئیسه چه بود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ دیروز با حضور تمام اعضا و کادرفنی تیم ملی در ساختمان کمیته فوتسال برگزار شد و برخلاف آنچه گفته می شود به خوبی اتمام رسید، با حاشیه هایی همراه بود. ناظم الشریعه در این جلسه بارها به اهمیت حضور تیم ملی جام جهانی اشاره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ دیروز با حضور تمام اعضا و کادرفنی تیم ملی در ساختمان کمیته فوتسال برگزار شد و برخلاف آنچه گفته می شود به خوبی اتمام رسید، با حاشیه هایی همراه بود.

ناظم الشریعه در این جلسه بارها به اهمیت حضور تیم ملی جام جهانی اشاره کرد و تاکید داشت برنامه اردوها باید طوری چیده شود تا کادرفنی به اهداف فنی خود قبل از مسابقات دست یابد.

اما در طرف دیگر نجاریان، منصوری و نجفی به عنوان نماینده باشگاه ها سعی در به کرسی نشاندن حرف خود داشتند و ادامه این روند موجب قهر ناظم الشریعه و ترک جلسه به بهانه دیدار با کفاشیان شد.

بعد از خروج سرمربی تیم ملی از جلسه، افتخاری در حمایت از او به اعضای هیات رئیسه تاخت و آن ها را به دلیل حمایت نکردن از تیم ملی مورد انتقاد قرار داد.

ناظم الشریعه نیز دقایقی بعد دوباره به اتفاق جلسه بازگشت اما بازهم نتیجه ای حاصل نشد و وضعیت اردوهای تیم ملی و شروع لیگ همچنان مبهم باقی ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

خواهشا لیگو دیر شروع نکنین.

نام ... چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

بنده خدا بهترین راه برای اماده سازی تیم ملی همین لیگ است