کد خبر : 64130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 9:36
-

مصاف احتمالی تاسیسات دریایی با بارسلونا در جام باشگاه های جهان

مصاف احتمالی تاسیسات دریایی با بارسلونا در جام باشگاه های جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام باشگاه‌های جهان قرار است از ۴ تا ۹ تیرماه با حضور ۸ تیم برتر دنیا به میزبانی قطر برگزار شود. این دوره از مسابقات که به همت فدراسیون فوتبال قطر و لیگ فوتسال اسپانیا برگزار می‌شود در ورزشگاه علی‌بن‌حمد السد برگزار خواهد شد و ۶ تیم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام باشگاه‌های جهان قرار است از ۴ تا ۹ تیرماه با حضور ۸ تیم برتر دنیا به میزبانی قطر برگزار شود. این دوره از مسابقات که به همت فدراسیون فوتبال قطر و لیگ فوتسال اسپانیا برگزار می‌شود در ورزشگاه علی‌بن‌حمد السد برگزار خواهد شد و ۶ تیم از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقای جنوبی شرکت دارند.

اینتر مویستار و بارسلونا از اسپانیا، کارلوس باربوسا و مگنوس از برزیل، دینامومسکو از روسیه و تاسیسات دریایی از ایران و السد و الریان از قطر تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی ۲ سال گذشته قهرمان ایران شد و در دوره گذشته جام باشگاه‌های آسیا توانست قهرمانی را به دست بیاورد.

مراسم قرعه‌کشی اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۱۴ اردیبهشت‌ماه در قطر با حضور بزرگان فوتسال از جمله فالکائو برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.