کد خبر : 64209
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 13:02
-

طاهری:اواخر اردیبهشت به گاز عراق می روم/ امیدوارم منصوری مثل سالهای قبل دقیقه ۹۰ استارت نزند

طاهری:اواخر اردیبهشت به گاز عراق می روم/ امیدوارم منصوری مثل سالهای قبل دقیقه ۹۰ استارت نزند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن با اخلاق فوتسال ایران از روز سه شنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کرد. با او در مورد حال  هوای این روزهایش گپ زدیم: *از تمرینات تیم ملی بگو: تمرینات از صبح سه شنبه آغاز شد و اینطور که مشخص است کادر فنی قصد دارد در دور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن با اخلاق فوتسال ایران از روز سه شنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کرد. با او در مورد حال  هوای این روزهایش گپ زدیم:

*از تمرینات تیم ملی بگو:

تمرینات از صبح سه شنبه آغاز شد و اینطور که مشخص است کادر فنی قصد دارد در دور اول تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام دهد. امسال سال مهمی برای فوتسال ایران است و امیدوارم تیم ملی با تدراک کافی و تمرینات خوب پای به مسابقات جام جهانی بگذارد.

*حضورت در تیم گاز عراق منتفی شد؟

قرار بود مسابقات در خرداد ماه برگزار شود اما تغییراتی در برنامه آنها ایجاد شد و مرحله نهایی لیگ عراق اواخر اردیبهشت آغاز می شود که من می توانم شرکت کنم.خوشبختانه ای تی سی من هم رسیده و مشکلی ندارم و هفت، هشت روز در این تیم بازی می کنم.

*برای تیم باشگاهی ات تصمیم نگرفتی؟

هنوز زود است اما مذاکراتی با دو باشگاه لیگ برتری داشتم.بعد از دور اول تمرینات تیم ملی در مورد تیم باشگاهی ام تصمیم گیری می کنم.

*از وضعیت منصوری چه خبر؟

امیدوارم این تیم مثل گذشته عمل نکند و در دقیقه ۹۰ برای لیگ اماده شود.هنوز اخبار خوشی از این تیم به گوش نمی رسد و کاری برای فصل جدید صورت نگرفته است. امیدوارم اسپانسری پیدا شود و در قرچک حمایتهای خوبی شود تا منصوری این فصل مدعی باشد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.