کد خبر : 64317
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 16:39
-

برنامه مسابقات ویکتوری دی روسیه اعلام شد

برنامه مسابقات ویکتوری دی روسیه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه مسابقات ویکتوری دی روسیه اعلام شد. بر اساس این برنامه تیم ملی کشورمان به ترتیب مقابل تیم‌های ملی اسپانیا، روسیه و لهستان قرار خواهد گرفت. هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی فوتسال زنان روسیه به نام ویکتوری دی از ۶ تا ۹ می (۱۷ تا ۲۰ اردی‌بهشت) به میزبانی کراسنوگورسک روسیه برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه مسابقات ویکتوری دی روسیه اعلام شد. بر اساس این برنامه تیم ملی کشورمان به ترتیب مقابل تیم‌های ملی اسپانیا، روسیه و لهستان قرار خواهد گرفت. هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی فوتسال زنان روسیه به نام ویکتوری دی از ۶ تا ۹ می (۱۷ تا ۲۰ اردی‌بهشت) به میزبانی کراسنوگورسک روسیه برگزار خواهد شد. در این دور از مسابقات تیم‌های ملی زنان اسپانیا، لهستان، روسیه و ایران حضور خواهند داشت. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و در دو سالن هتل آکواریوم و کروکس اکسپو برگزار خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی ویکتوری دی روسیه از معدود مسابقات سالانه فوتسال زنان است که تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در ۵ دوره از شش دوره گذشته این مسابقات شرکت کرده است. حاصل این شرکت برای فوتسال زنان ایران، ۳ مقام سومی (۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵) و ۲ مقام چهارمی (۲۰۱۰ و ۲۰۱۳) بوده است.

برنامه کامل رقابت‌ها:

روز اول (۶ می / ۱۷ اردی‌بهشت):

* ایران – اسپانیا

* روسیه – لهستان

روز دوم (۷ می / ۱۸ اردی‌بهشت):

* لهستان – اسپانیا

* ایران – روسیه

روز سوم (۹ می / ۲۰ اردی‌بهشت):

* لهستان – ایران

* روسیه – اسپانیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.