کد خبر : 64302
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 12:19
-

ترابیان: اجاره دادن زمین تیم ملی فوتسال یک فاجعه است/ نباید تمرکز فدراسیون روی یک تیم باشد

ترابیان: اجاره دادن زمین تیم ملی فوتسال یک فاجعه است/ نباید تمرکز فدراسیون روی یک تیم باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه چرا سالن تیم ملی فوتسال در آکادمی ملی فوتبال اجاره داده شده است و ملی‌پوشان برای تمرین کردن دچار مشکل شده‌اند، گفت: بعید می‌دانم زمین تیم ملی فوتسال اجاره داده شده باشد و این کار معنای ندارد. این سالن متعلق به تیم‌های ملی فوتسال آقایان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه چرا سالن تیم ملی فوتسال در آکادمی ملی فوتبال اجاره داده شده است و ملی‌پوشان برای تمرین کردن دچار مشکل شده‌اند، گفت: بعید می‌دانم زمین تیم ملی فوتسال اجاره داده شده باشد و این کار معنای ندارد. این سالن متعلق به تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان ماست و نباید به تیم دیگری اختصاص پیدا کند.

وی افزود: اگر تیم‌های ملی ما خوب و فعال کار کنند، این سالن همیشه پر خواهد بود و اصلاً وقتی باقی نمی‌ماند که آن را اجاره بدهند. تیم‌های فوتسال ما در رده‌های مختلف جام جهانی، قهرمانی آسیا و … را پیش‌رو دارند و به‌شدت به این زمین نیاز داریم. حتی این زمین کیفیت لازم را هم نداشته و نیاز به مرمت و تعویض کفپوش دارد. سالیان سال است که کفپوش این سالن تغییر نکرده و اگر واقعاً می‌خواهیم افتخارآفرینی کنیم، باید به این مسائل رسیدگی شود. تمام تمرکز فدراسیون فوتبال که نباید فقط برای یک تیم باشد و در آخر هم ناراضی باشند. وزارت ورزش‌وجوانان هم باید این مسائل را در نظر داشته باشد و پتانسیل‌ها را حفظ کند. اگر وزارت برای تیم ملی هم امکاناتی فراهم کند، این امکانات برای فدراسیون فعلی یا فدراسیون آینده نیست، برای تیم‌های ملی کشور است. امیدوارم هرکسی به هر شکلی به این قصه ارتباط دارد، برای تجهیز سالن تیم ملی فوتسال اقدام کند. آنهایی هم که مسئول این سالن هستند باید مراقب آن باشند. بعید می‌دانم سالن اجاره داده شده باشد، اما اگر چنین چیزی باشد، فاجعه است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون درباره اینکه بازیکنان تیم ملی فوتسال تا چند روز پیش در هتلی اقامت داشتند که هر هفت بازیکن در یک اتاق اسکان داده شده بودند و چرا باید چنین رفتاری با بازیکنان تیم ملی صورت بگیرد، گفت: شاید نجیب‌ترین قشر ورزشی کشور در سطح ملی فوتسالی‌ها باشند. در زمان‌های گذشته هم همواره این اتفاق رخ داده است. در زمان دولت احمدی‌نژاد که اصلاً حق و حقوق این بچه‌ها خورده شد و مشخص نشد جوایز قهرمانی این بازیکنان را چه کردند. همیشه حق و حقوق فوتسالی‌ها به شکل‌های مختلف  پایمال شده و این قشر در درجه اهمیت سوم و چهارم فدراسیون بوده است.

ترابیان درباره بحث تغییر زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در این موضوع من تصمیم‌گیرنده نیستم، اما لیگ نباید به تأخیر بیفتد. پیش از این هیئت رئیسه کمیته فوتسال تشکیل جلسه داد و تیرماه زمان آغاز لیگ اعلام شد، حالا با حضور بعضی از دوستان که به‌تازگی به این کمیته آمده‌اند نباید مصوبات هیئت رئیسه قبلی زیر پا گذاشته شود. همان تیرماه هم برای آغاز لیگ دیر بود و پیشنهادی برای آغاز لیگ در خردادماه داده بودیم. البته تیرماه زمانی بود که با تقویم AFC هم مطابقت داشت، چون تأسیسات به‌عنوان نماینده کشورمان باید به مسابقات قهرمانی آسیا برود. اکنون صحبت از آغاز لیگ در مهرماه و… است، چون باشگاه‌ها می‌خواهند زمان کمتری مربی و بازیکن را در اختیار داشته باشند تا کمتر پول بدهند. اگر واقعاً به این شکل است، لیگ را تعطیل کنند، بهتر است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.