کد خبر : 64262
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 10:09
-

موضوع روز:چرا استارت تیم ملی پر حاشیه بود؟

موضوع روز:چرا استارت تیم ملی پر حاشیه بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران از اواسط هفته گذشته و با تاخیری دو روزه تمرینات خود را استارت زد.اتفاقی که با شنیدن خبرهای ناگواری از بی توجهی به تیم کنونی،امیدها برای نتیجه گیری در جام جهانی را به حداقل رسانده است. ماجرای اشغال بودن کمپ و هتل تاخیر دو روزه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران از اواسط هفته گذشته و با تاخیری دو روزه تمرینات خود را استارت زد.اتفاقی که با شنیدن خبرهای ناگواری از بی توجهی به تیم کنونی،امیدها برای نتیجه گیری در جام جهانی را به حداقل رسانده است.

ماجرای اشغال بودن کمپ و هتل

تاخیر دو روزه در استارت تمرینات تیم ملی به افتتاح پروژه ایفمارک بر می گردد که باعث شد تیم ملی دو روز دیرتر استارت بزند. با شروع تمرینات اما مشکلات عیان شد.ابتدا اعلام شد که تیم ملی تنها می تواند تا ۱۸ اردیبهشت در کمپ تیم های ملی باشد و پس از آن ملی پوشان شهرستانی باید به دنبال جای خوابی برای خودشان باشند.این اتفاق عجیب باعث شد تا سرمربی تیم ملی پیشنهاد اردوی کیش را بدهد که اواخر این ماه صورت می گیرد.برگزاری اردو در اسپانیا در اوایل خرداد هم پیشنهاد دیگری بود که فدراسیون رد کرد.

مشکلات پیراهن تیم ملی

علیرغم امضای قرارداد تیم ملی با اسپانسر جدید،خبری از لباس های با کیفیت نیست و حتی برخی بازیکنان با لباس های اسپانسر گذشته در تمرینات شرکت می کنند.این در حالی است که مشکل پیراهن همیشه در تیم ملی بوده و گویا گوش شنوایی هم نیست.ناظم الشریعه در این باره می گوید: ما پیگیری کردیم که گفتند اسپانسر جدید باید سه ماه دیگر به ما لباس بدهد ولی با این وجود آنها هرچه داشتند و هر طور بود چند دست لباس به ما دادند؛ البته نمی‌توان روی کیفیت آنها بحث کرد.اسپانسر جدید البسه تیم ملی موظف است سه ماه دیگر به ما لباس بدهد ولی باز هم از آنها تشکر می‌کنیم با این وجود لباس بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتسال را فراهم کردند.

هم اتاق شدن چند بازیکن با هم

گویا استارت تمرینات تیم ملی با شلوغی هتل آکادمی همراه بوده است.بازیکنان تیم ملی علاوه بر اشکالات لباس، در وضعیت نامناسبی در مهمان سرای کمپ اسکان یافته ‌اند چرا که هر هفت، هشت بازیکن تیم ملی در یک اتاق قرار دارند.

مشکل بازی تدارکانی

قطعی نبودن بازی های تدارکاتی تیم ملی از دیگر مشکلاتی است که کادرفنی را آزار می دهد و این عامل باعث شده تا ناظم الشریعه در به در پیگیر حریفان تدراکاتی تیم ملی باشد. بازی با برزیل و ازبکستان و حضور در تایلند که قطعی شده اند به زعم ناظم الشریعه کافی نیست و باید بازی های بیشتری برگزار شود. ناظم‌الشریعه در این رابطه گفت: بزرگترین نگرانی و دغدغه ما بازی‌های دوستانه است تا با آمادگی بیشتری در جام جهانی که قرار است شهریورماه برگزار شود شرکت کنیم. ما باید دیدارهای تدارکاتی بزرگ داشته باشیم چرا که تیم ما در آسیا قهرمان شده و لازم است علاوه بر امکانات، توجه بیشتری به آن شود.درخواست خود را به تیم‌های بزرگ دنیا برای بازی دوستانه فرستادیم ولی هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

عدم مشخص شدن تاریخ لیگ

گویا ناظم الشریعه از جمله مخالفان شدید تعطیلی لیگ است و معتقد است باید حتما پیش از جام جهانی چند هفته از بازی ها برگزار شود تا ملی پوشان تیم باشگاهی خود را شناخته و وضعیت آنها مشخص باشد تا با روحیه ای خوب به تیم ملی بیایند.قهر ناظم الشریعه در جلسه اخیر هیات رئیسه اعضای آن را مجاب کرد که چند هفته از لیگ را در مرداد ماه برگزار کنند با این حال هنوز زمان قطعی آن اعلام نشده است.سرمربی تیم ملی در این باره می گوید: به دلیل مشخص نبودن بازی‌های تدارکاتی ما برنامه لیگ هم اعلام نشده است. درخواست داریم هرچه زودتر به این مسائل رسیدگی و تعیین تکلیف شود. در جلسه هیئت رئیسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد همه چیز مشخص می‌شود.

فدراسیون درگیر انتخابات

برگزاری انتخابات فدراسیون در روزهای آتی باعث شده تا حواس همه به این اتفاق باشد و استارت تمرینات تیم ملی فوتسال در سایه قرار بگیرد.کار به جایی رسید که کاپیتان تیم ملی فوتسال از شرایط موجود گلایه کرد و گفت مسئولان شرایط تیم ملی فوتسال و جام جهانی را درک نکرده اند. حالا باید دید در ادامه شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد یا نه؟

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.