کد خبر : 64590
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 12:47
دسته‌بندی نشده
-

حرکت مجید مرتضایی را تقبیح می کنیم/ میزبانی خوبی از تیم ها داشتیم

حرکت مجید مرتضایی را تقبیح می کنیم/ میزبانی خوبی از تیم ها داشتیم
فرجی درباره کتک کاری بازیکن فرش آرا توسط مجید مرتضایی گفت: متاسفانه این اخبار صحت دارد و این درگیری ها رخ داده است و بنده آن را به شدت تقبیح می کنم.

فرجی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خوزستان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره گزارشی که امروز درباره رفتار زشت و زننده مجید مرتضایی سرمربی امیدهای فرش آرا منتشر کردیم(اینجا بخوانید)، گفت: متاسفانه این اخبار صحت دارد و این درگیری ها رخ داده است و بنده آن را به شدت تقبیح می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه هایی آن هم از جانب مربیان نباشیم.
وی همچنین در واکنش به انتقادات لطفی سرپرست تیم طاهای تنکابن نسبه به امکانات میزبانی اهوازی ها به fut5al گفت: معتقدم این انتقادات بی انصافی است چون ما سعی کردیم بهترین شرایط را ایجاد کنیم و با اینکه فراهم کردن محل اسکان تیم ها در حیطه وظایف ما نبود، برایشان خوابگاه با حداقل قیمت و شبی ۱۵۰ هزار تومان تهیه کردم. این خوابگاه ها نزدیک رستوران است و تیم ها دیگر هزینه رفت و آمد به رستوران را هم پرداخت نمی کنند.
فرجی افزود: اندازه و کف پوش سالن نیزاستاندارد است و تهویه هم دارد. اینکه می گویند آب سردکن ندارد، بر عهده ما نیست. تیم ها خودشان باید آب همراه داشته باشند. درباره گرمای هوا نیز انتقاد داشتند. در این باره باید بگویم محل سالن بازی ها و اسکان تیم ها کولر و تهویه دارد. گرمای اهواز را که نمی توانم کنترل کنم!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.