کد خبر : 64660
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 0:46
-

جابری: از مرتضایی انتظار چنین حرکتی را نداشتم/ احتمالا پرونده را به کمیته انضباطی ارسال کنیم

جابری: از مرتضایی انتظار چنین حرکتی را نداشتم/ احتمالا پرونده را به کمیته انضباطی ارسال کنیم

آرش جابری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حواشی به وجود آمده در بازی فرش آرای مشهد در لیگ برتر امید و ضرب و شتم بازیکن این تیم توسط مجید مرتضایی توضیح داد: بنده گزارش بازی را از آقای سعید خزفروش، ناظر بازی دریافت کردم. آقای افشار بازیکن تیم فرش

آرش جابری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حواشی به وجود آمده در بازی فرش آرای مشهد در لیگ برتر امید و ضرب و شتم بازیکن این تیم توسط مجید مرتضایی توضیح داد: بنده گزارش بازی را از آقای سعید خزفروش، ناظر بازی دریافت کردم. آقای افشار بازیکن تیم فرش آرا در دقایق پایانی بازی بعد از گلزنی به سمت نیمکت تیم حریف می رود. به هر حال بازی هم شرایط سختی داشته و از حساسیت بالایی برخوردار بود.
وی افزود: بازیکن فرش آرا که کارت زرد هم داشته بعد از رفتن به سمت نیمکت تیم حریف، سرمربی آن را به آغوش می کشد و همین اتفاق باعث تنش می شود. داور نیز وارد عمل می شود و با دادن کارت دوم به افشار، او را اخراج می کند. به دنبال این اتفاق آقای مرتضایی به تنبیه بازیکن خودش می پردازد. اما چون بازیکن مورد نظر از زمین اخراج شده بود، داور بر اساس قانون نمی توانست برخوردی با این حرکت بکند.
دبیر سازمان لیگ اضافه کرد: به هر حال فرش آرا، عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی را به یدک می کشد و این اتفاق هم در روز معلم و توسط شخصی که خود معلم بوده، افتاده است. بنده به شخصه از آقای مرتضایی انتظار چنین حرکتی را نداشتم. با این حال منتظر گزارش نماینده سازمان لیگ هستم. اگر موردی بوده که کل مسابقات را تحت الشعاع قرار داده پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع می دهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید پنجشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

همه میدونن که مرتضیی نه مربی خوبیه و نه شخصیت یک معلم رو داره،یه ادم بیزینسی که به ولسطه پدرش در فوتتسال است و هیچی جز ضرر به نداره واسه فوتسال