کد خبر : 64842
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 10:03
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:به خاطر یک اشتباه نتوانستم در هیات رئیسه حضور یابم/قبلا برای ریاست کمیته فوتسال با من صحبت شده بود

دبیری:به خاطر یک اشتباه نتوانستم در هیات رئیسه حضور یابم/قبلا برای ریاست کمیته فوتسال با من صحبت شده بود
عضو سابق هيات رئيسه فدراسيون فوتبال، گفت: هيات ها پيش از انتخابات براي راي دادن به برخي افراد هماهنگ شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: هیات ها پیش از انتخابات برای رای دادن به برخی افراد هماهنگ شده بودند.
شهرام دبیری گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایراد زیادی نداشت و تنها نقطه ضعف آن هماهنگی روسای هیات ها برای رای دادن به افراد خاص بود.
وی با اشاره به دلایل رای نیاوردنش برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر از طرف باشگاه ها کاندید می شدم، قطعا رای لازم را می آوردم اما برخی دوستان پیشنهاد کردند از گروه کارشناسان برای حضور در هیات رئیسه کاندید شوم که به خاطر این اشتباه نتوانستم در میان اعضای جدید حضور یابم.
عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: در بخش کارشناسان نفرات زیادی از هیات ها حاضر بودند و هماهنگی آنها دلیل حذف من شد.
وی در خصوص مطرح شدن نام منصور قنبرزاده به عنوان رئیس سازمان لیگ، گفت: نام او مطرح است اما باید تاج گزینه نهایی را انتخاب کند.
دبیری در رابطه با افراد مد نظر تاج برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال، گفت: برای این پست ۲ نفر مد نظر هستند که به طور حتم تاج به زودی در خصوص آنها تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
وی در مورد اینکه آیا قرار است به عنوان رئیس کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال به ریاست تاج فعالیت کند، اظهار کرد: در این رابطه در گذشته با من صحبت شده بود اما تاج هیچ پیشنهادی نداده است.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.