کد خبر : 64887
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 11:50
-

شمسایی:در جام باشگاههای جهان و آسیا نتیجه برایم مهم نیست/به دنبال جوانگرایی هستم/تاج به فوتسال رسیدگی کند

شمسایی:در جام باشگاههای جهان و آسیا نتیجه برایم مهم نیست/به دنبال جوانگرایی هستم/تاج به فوتسال رسیدگی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و انتظارش از وی گفت: آقای تاج چندین سال است که در فدراسیون فوتبال بوده و با بدنه فوتبال آشنا است. انتظارم از وی این است که به فوتسال رسیدگی کند. فوتسال ما سالیان سال برای فدراسیون آبروداری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و انتظارش از وی گفت: آقای تاج چندین سال است که در فدراسیون فوتبال بوده و با بدنه فوتبال آشنا است. انتظارم از وی این است که به فوتسال رسیدگی کند. فوتسال ما سالیان سال برای فدراسیون آبروداری کرده و امیدوارم که تاج با دیدگاه خاص و روشن به این رشته نگاه کند.

وی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: ما ۱۰ روز دیگر برای ارسال اسامی بازیکنان و کادر فنی برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان و جام باشگاه‌های آسیا فرصت داریم. با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم که تا قطعی نشود، چیزی نخواهم گفت. البته من امسال تیم خیلی خیلی جوانی را می‌بندم. می‌خواهم خارج از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آورم، اینبار با بازیکنان جوان کار کنم. در جام باشگاه‌های جهان و آسیا نتیجه برایم مهم نیست.

سرمربی تیم تاسیسات یادآور شد: من دنبال جوانگرایی هستم تا هم بازیکنان جوان میدان ببینند و هم خودم را بیشتر بشناسم و ببینم چقدر توانایی دارم.

شمسایی در خصوص وضعیت ادامه همکاری با علی اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی پوش تاسیسات تاکید کرد: من شب گذشته با محسن حسن زاده برادر علی اصغر صحبت کردم. قرار شد محسن به تهران بیاید و با هم صحبت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر گروهبندی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هم گفت: بدون شک کار در جام باشگاه‌های آسیا نسبت به کار در جام ملتهای آسیا سختتر است چون باشگاه‌ها می‌توانند بازیکن خارجی هم بیاورند. متاسفانه یا خوشبختانه قرعه ما طوری است که دوباره در مرحله حذفی به یکی از تیم‌های تایلند یا ژاپن می‌خوریم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

اره دیگه جوونا مثه چی تو زمین بازی کنن شمام مثه رستم نظاره گر باشی اخرشم تو خوبی باقیه هله حوله

جواد یکشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

باسلام هنوز لیک شروع نشده جام باشکاها شروع نشده جا زدی بابا خیلی,زرنکی الان میکی نتیجه مهم نیست جون میدونی که دیکه خبری نیست

سلطان دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

معلومه بد جوری ترسیده آخه دیگه با بارسلون نمیشه بازی رو در آورد!!!!!حالا معلوم میشه چکاره هستی!!!حالا برو قهرمان شو ببینیم تو که فقط ادعا داری!!