کد خبر : 65034
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 17:49
-

اسپانیا چهارمین جام را بالای سر برد

اسپانیا چهارمین جام را بالای سر برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام پیروزی روسیه، دقایقی پیش با قهرمانی اسپانیا به پایان رسید. در آخرین روز از مسابقات فوتسال ویکتوری دی روسیه تیم ملی فوتسال اسپانیا موفق شد تیم ملی روسیه را در یک بازی جذاب و دیدنی ۶ بر ۵ شکست دهد و برای چهارمین بار جام قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام پیروزی روسیه، دقایقی پیش با قهرمانی اسپانیا به پایان رسید. در آخرین روز از مسابقات فوتسال ویکتوری دی روسیه تیم ملی فوتسال اسپانیا موفق شد تیم ملی روسیه را در یک بازی جذاب و دیدنی ۶ بر ۵ شکست دهد و برای چهارمین بار جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد. این یازدهمین برد اسپانیا مقابل روسیه در سیزده بازی رو در رو دو تیم بود.

همچنین در اولین دیدار امروز تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان موفق شد ۲ بر یک تیم ملی لهستان را شکست دهد و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند. تیم کشورمان درحالی به این پیروزی دست پیدا کرد که نیمه نخست با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. برای تیم ملی کشورمان سپیده زرین‌راد (دقیقه ۱۹) و سارا شیربیگی (دقیقه ۳۹) گلزنی کردند. تیم بانوان کشورمان در دیدارهای قبلی خود با نتایج ۵ بر صفر و ۴ بر صفر به ترتیب مقابل اسپانیا و روسیه شکست خورده بود.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در ۵ دوره از شش دوره گذشته این مسابقات شرکت کرده بود. حاصل این شرکت برای فوتسال زنان ایران، ۳ مقام سومی (۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵) و ۲ مقام چهارمی (۲۰۱۰ و ۲۰۱۳) بوده است.

نتایج روز سوم مسابقات (۹ می / ۲۰ اردی‌بهشت):

* لهستان یک – ایران ۲

* روسیه ۵ – اسپانیا ۶

جدول نهایی مسابقات:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱مس سونگون ورزقان۲۱۲۱۵۰۳۱۳۱۸۳۶۴۳۶۴۰۰۴۸۱
۲صنایع گیتی پسند اصفهان۲۰۸۱۴۹۳۲۲۷۸۱۵۴۳۷۳۷۸۴۷۹
۳فرش آرا مشهد۱۷۸۷۷۳۵۶۶۴۴۰۴۴۸۲۶۶
۴سن ایچ ساوه۱۵۲۷۸۲۸۴۶۴۷۹۳۸۰۹۹۲۶۲
۵مقاومت البرز۲۰۶۶۴۴۰۱۰۲۴۹۸۶۰۳-۱۰۵۲۳۲
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.