کد خبر : 64927
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 9:43
-

تعطیلی لیگ و بی برنامگی تیم ملی،امارات را پاتوق ملی پوشان کرد

تعطیلی لیگ و بی برنامگی تیم ملی،امارات را پاتوق ملی پوشان کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند ماه پیش و با پایان مسابقات قهرمانی آسیا، ناظم الشریعه برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی به کمیته فوتسال ارائه داد که اردوی امارات هم در آن گنجانده شده بود. ناظم الشریعه قصد داشت با برپایی اردو در امارات که هزینه های آن توسط یکی از دوستان او

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند ماه پیش و با پایان مسابقات قهرمانی آسیا، ناظم الشریعه برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی به کمیته فوتسال ارائه داد که اردوی امارات هم در آن گنجانده شده بود. ناظم الشریعه قصد داشت با برپایی اردو در امارات که هزینه های آن توسط یکی از دوستان او تامین می شد اردویی رایگان را برای تیم ملی فراهم کرده و بخشی از برنامه های آماده سازی خود را پیاده کند، برنامه ای که با مخالفت افتخاری لغو شد تا حالا خبر برسد چند ستاره ملی پوش ایران قرار است بواسطه همان دوست سرمربی تیم ملی ماه رمضان را در امارات بازی کنند.

نامشخص بودن زمان لیگ و اردوی ها تیم ملی

شاید نامشخص بودن زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر این بهانه را به برخی ملی پوشان فوتسال داده تا در این ماه رمضان با خیال راحت در مسابقات مختلف شرکت کنند این در حالی است که با تعطیلی تمرینات تیم ملی ،ملی پوشان چه بسا با حضور در ان رقابتها دچار مصدومیت هم بشوند.از سویی تا زمان شروع جام رمضان کشورها تکلیف شروع لیگ برتر مشخص شده و به احتمال زیاد اردوهایی هم برای تیم ملی در نظر گرفته می شود که شاید حضور این بازیکنان در امارات تداخلی با این برنامه ها داشته باشد. به اینها اضافه کنید تمرینات تاسیسات دریایی را که اتفاقا جمعی از بازیکنان آن برای حضور در جام رمضان امارات قرار داد بسته اند و در کوران تمرینات آمادگی این تیم برای جام باشگاه های جهان و آسیا تیمشان را تنها خواهند گذاشت.

چرا امارات؟

حتما از حضور تیمی با نام جعلی خلیج از امارات در فصل گذشته جام باشگاه های آسیا که در اصفهان برگزار شد خبر دارید که سروصدای زیادی به پا کرد و حتی بازی های این تیم هم از صداو سیما پخش نشد. از سوی دیگر سالهاست که فدراسیون فوتبال امارات ورود بازیکنان فوتبال ایران را به این کشور ممنوع کرده است و حتی چند سال پیش فدراسیون فوتبال ایران مبلغ فسخ قرارداد خلعتبری با تیم اماراتی را هم داد تا بازیکنان ایرانی هم به هیچ وجه در این کشور بازی نکنند. اما حالا شاهد این هستیم که یکی از دوستان نزدیک سرمربی تیم ملی که پیش از این پیشنهاد برگزاری اردوی تیم ملی در امارات را داده بود واسطه انتقال بازیکنان به این کشور شده تا در جام رمضان امارات بازی کنند.

۵ ستاره ملی در تیررس

فعلا ۶ بازیکن برای حضور در جام رمضان امارات قرارداد بسته اند که یکی از آنها از کانال این فرد نبوده است و ۵ بازیکن تیم ملی فوتسال تحت قرارداد با این فرد قرار است در جام رمضان امارات بازی کنند.قراردادهایی که برخی از آنها در هتل اوین تهران و در اصفهان بسته شده و پای ۵ ستاره فوتسال ایران را به جام جعلی امارات باز کرده است.دو بازیکن در تیم پایتخت همبازی بودند و دو بازیکن در یک تیم شهرستانی و یکی هم در تیمی که سروصدای زیادی در نقل و انتقالات داشته است.

بازیکنان هم حق دارند؟

شاید باید تا حدودی به بازیکنان هم حق داد. بلاتکلیفی باشگاه ها بازیکنان را هم بلاتکلیف نگه داشته و آنها برای گذران زندگی خود مجبور به حضور در جام های این چنینی هستند اما چه بهتر بود که به جای کشور امارات که رابطه خوبی با ما ندارد کشور دیگری را برای این بازی ها انتخاب کرده یا چاره ای دیگر برای این قضیه پیدا می کردند. بدون تردید عواقب حضور در این مسابقات برای فوتسال ایران هم خوشایند نیست.

لزوم برخورد سرمربی تیم ملی و کمیته فوتسال

از آنجایی که فرد انتقال دهنده دوست محمد ناظم الشریعه است شاید خیلی ها او را در این انتقال سهیم بدانند اما شنیده ها حاکی است که سرمربی تیم ملی نقشی در این انتقال نداشته و تنها از این موضوع مطلع بوده است. ناظم الشریعه در این خصوص به خبرورزشی گفت: “برای من اردوی تیم ملی در اهمیت قرار دارد و هر زمانی که اردو و بازیهای تیم ملی در پیش باشد باید بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند و هر کسی که نیاید از تیم ملی خط خواهد خورد.” در این راستا چه بهتر که سرمربی تیم ملی برخورد قاطعی کرده و اجازه حضور بازیکنان در جام رمضان امارات را ندهد. از سوی دیگر کمیته فوتسال که در سالهای گذشته هم مخالفت خود را با حضور بازیکنان در جام های رمضان اعلام کرده باید این بار هم به این قضیه ورود کرده و حداقل اجازه بازی در امارات را به این بازیکنان ندهد.

منبع:روزنامه خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

اینا همه کاره شمساییه داره میکنه چون خودش نیست

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

تو از کجا خط میگیری که اینارو مینویسی
تو خرج فوتسالی هارو میدی ؟

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

اقای نویسنده شما هرموقع خبر زدی و شکایت کردی که پول فوتسالی هارو بدن اون موقع بیا بگو چرا فوتسالیا میرن امارات

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

البته برادر ارزشی جناب آقای شمسایی درگیر انتقال به عراق هستند مثل بازیکنی که سال گذشته درفینال باشگاههای آسیا رو در روی تاسیسات بازی کرد

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

شمسایی حالش بده داره ب اب و اتیش میزنه ک نزاره کسی بره پول بگیره
دست بردار ازین کارات خجالت بکش اقای شمسایی مگه فقط تو حق داری پول خوب از فوتسال بگیری بقیه فوتسالیستا چکار کردن ک هر روز ی مطلب میزاری تو سایت
وقتی میری تلویزیون باد میندازی میگی من شمسایی بهترین گلزن جهانم ولی تو عمل شخصیتت و کارات در حد بازیکن محلات هستش