کد خبر : 64983
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 15:02
-

نجاریان:مسئولان تیم ملی برنامه خود را به سازمان لیگ ندادند / برگزاری ۴ هفته لیگ قبل از جام جهانی منطقی نیست/ باشگاه ها از بلاتکلیفی ناراحتند

نجاریان:مسئولان تیم ملی برنامه خود را به سازمان لیگ ندادند / برگزاری ۴ هفته لیگ قبل از جام جهانی منطقی نیست/ باشگاه ها از بلاتکلیفی ناراحتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان گفت: بسیاری از باشگاهها و فوتسالی ها به دلیل نا معلوم بودن تاریخ آغاز لیگ برتر ناراحت و بلاتکلیف هستند اما تعویق در اعلام تاریخ مربوط به هیات رییسه نیست و نباید این مورد را کم کاری اعضاء دانست . عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال افزود: از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان گفت: بسیاری از باشگاهها و فوتسالی ها به دلیل نا معلوم بودن تاریخ آغاز لیگ برتر ناراحت و بلاتکلیف هستند اما تعویق در اعلام تاریخ مربوط به هیات رییسه نیست و نباید این مورد را کم کاری اعضاء دانست .

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال افزود: از زمانی که در سمت خود ابقاء شدیم از مسئولان تیم ملی فوتسال خواستیم که برنامه مکتوبشان را به سازمان لیگ ارائه دهند تا قادر به تنظیم برنامه رقابت های لیگ برتر باشیم اما متاسفانه حتی پس از جلسه ناظم الشریعه و صانعی و نماینده باشگاه تاسیسات دریایی این مسئله محقق نشد تا ما زیر بار اعتراض باشگاهها باشیم.

عضو هیات رییسه بیان داشت: احتمال اردوی کیش، بازیهای تیم ملی با برزیل ،۳ دوره اردوی آماده سازی، سفر به تایلند، بازی با ازبکستان و دیگر برنامه هایی که هنوز در خصوص تیم ملی مشخص نشده و از سوی دیگر جام باشگاه های جهان و جام باشگاههای آسیا که تیم تاسیسات دریایی در آنها به عنوان نماینده ایران حضور می یابد باعث شده نتوانیم برنامه ای تنظیم کنیم.

نجاریان تصریح کرد: حتی در صورتیکه برنامه تیم ملی به صورت مکتوب ارائه شود برای آغاز رقابت ها فقط ۲۰ روز در اختیار داریم و می خواهم بدانم که فوتسالی ها برپایی ۴ هفته از مسابقات و پس از آن تعطیلی دوباره لیگ را منطقی می دانند؟ به نظرم این تصمیم هیچ منطقی ندارد و اگر قرار باشد برای برگزاری رقابت ها فقط ۲۰ روز در اختیار داشته باشیم ترجیحا آغاز رقابت ها با اتمام رقابت های جام جهانی مصادف خواهد بود. البته باز هم می گویم تا زمانیکه مسئولان تیم ملی برنامه ای ارائه ندهند تمام این حرفها بر اساس احتمالات است زیرا با اگر و اما و شاید نمیتوان برنامه لیگ برتر فوتسال یک کشور را تنظیم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اظهار داشت: طی چهار دوره ای که درعضویت هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال بوده ام، لیگ بهترین برنامه ریزی را داشته و در تاریخ مقرری آغاز و پایان یافته است و هیچ بی برنامگی و سردرگمی در برنامه ها وجود نداشته پس با وجود حقانیت باشگاهها در عصبانیت باید اعتراف کنم اعضای هیات رییسه تقصیری در این تاخیر ها ندارند و خودمان هم در بلاتکلیفی به سر می بریم.

وی در پایان گفت : امیدوارم تمام حواشی و کمبودهای اطراف تیم ملی ختم به خیر شود تا کسی از اعضای تیم ملی کشورمان که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا راهی رقابت های جام جهانی هستن از نبود سالن تمرین و هتل و لباس گلایه نکند. با رسیدگی مسئولان و اهمیت دادن به تیمی که صدرنشین آسیا و ششمین تیم برتر جهان است، این مشکلات به زودی حل خواهد شد.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

تواگه راست میگی اجازه بدید لیگ زودتر شروع بشه که به نفع فوتسال و تیم ملی هست نه با لابی دوقلویی لیک و به تاخیر بندازید که منافع چند نفر تامین بشه نه کل جامعه فوتسال و تیم ملی البته اگه یه ذره صداقت دارید تو حرفاتون ……!!!!!!