کد خبر : 65096
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 12:38
-

انتظار سرمربی تیم ملی از تاج و معاون اول رئیس جمهور

انتظار سرمربی تیم ملی از تاج و معاون اول رئیس جمهور
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به موانع و مشکلات تیم ملی در راه جام‌جهانی گفت: برای حل این مشکلات دیداری را با معاون اول رئیس‌جمهور و مهدی تاج انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به موانع و مشکلات تیم ملی در راه جام‌جهانی گفت: برای حل این مشکلات دیداری را با معاون اول رئیس‌جمهور و مهدی تاج انجام خواهیم داد.

محمد ناظم‌الشریعه با اشاره به انجام استعدادیابی برای تیم‌های ملی امید و نوجوانان اظهار کرد: این نهمین مرحله استعدادیابی برای رده‌های سنی جوانان و امید است که در شهر ساوه انجام می‌شود. در این مرحله بازیکنانی از سه استان سمنان، مرکزی و قم حضور دارند. فقط یک مرحله دیگر از این مراحل استعدادیابی باقی مانده که آن هم در استان اصفهان انجام می‌شود. ما این بازیکنان را برای المپیک ۲۰۱۸ جوانان آماده می‌کنیم و پس از انجام استعدادیابی برای این تیم‌ها سرمربی هم انتخاب خواهد شد.

او اضافه کرد: با این کار یک بانک اطلاعاتی از حدود سه هزار بازیکن ایجاد می‌کنیم و هر زمان که بخواهیم به راحتی می‌توانیم به اطلاعات این بازیکنان دسترسی پیدا کنیم. این کار در تاریخ فوتسال کشور بی‌سابقه بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی تعطیل شده و آیا اردوی کیش برگزار می‌شود، گفت: واقعا نمی‌دانم. ما از اسفندماه برنامه خودمان را ارائه کردیم و نخستین مرحله تمرینی‌مان هم در اردیبهشت‌ماه برگزار شد اما به دلیل نبود هتل و سالن این اردو فعلا تعطیل شده است. ان‌شاءالله اردوی کیش را برایمان فراهم کنند و در آخر هم بتوانیم یک بازی دوستانه انجام بدهیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد اردوی کیش هم قطعی نمی‌شود، اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم. این سوال را باید از آقای افتخاری بپرسید. اوایل هفته آینده یعنی روز شنبه به دیدار معاون اول رئیس‌جمهور آقای اسحاق جهانگیری می‌رویم و در آنجا مشکلات را بیان خواهم کرد. اردویی که فراهم شد در حد تیم ملی نبود و هنوز هم حمایت مسوولان را ندیدم.

سرمربی تیم فوتسال درباره اینکه آیا با مهدی تاج دیداری خواهد داشت، گفت: فردا ظهر با او دیدار می‌کنم. قطعا تاج فرد بابرنامه‌تر و قوی‌تری است و او می‌تواند بهتر از گذشته از ما حمایت کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.