کد خبر : 65084
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 11:10
دسته‌بندی نشده
-

مالت تجربه اروپایی خوبی بود/ پیشنهاد خوب دریافت کنم در ایران می‌مانم

مالت تجربه اروپایی خوبی بود/ پیشنهاد خوب دریافت کنم در ایران می‌مانم
لژيونر ايراني ليگ مالت در بازگشت به ايران گفت: در يك فصل پرهيجان، تجربه اروپايي خوبي را در ليگ مالت كسب كردم كه قطعا در آينده به دردم خواهم خورد.

ابراهیم مسعودی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یک هفته‌ای است که با اتمام لیگ مالت به ایران بازگشته‌ام که خدا را شکر تجربه خوبی در سابقه‌ام بود. تیم ما در پلی‌آف نهایی نیز خوب ظاهر شد اما با توجه به جدیدالتاسیس بودن باشگاه نتوانستیم به عنوان دلخواه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برای فصل آینده نیز از لیگ مالت پیشنهاد دریافت کرده است، ادامه داد: هم از تیم خودم و هم یک تیم دیگر در لیگ کشور مالت پیشنهاد دریافت کرده‌ام که در مورد آن صحبتهای مقدماتی را انجام داده‌ام. لیگ مالت از چهار ماه آینده دوباره استارت خواهد خورد و تا آن موقع باید تصمیم خود را بگیرم.

لژیونر ایرانی لیگ مالت با بیان اینکه دوری از خانواده تنها مشکل وی در این لیگ خارجی بوده، متذکر شد: دوری فوق‌العاده سخت بود خصوصا برای من که وابسته به مادرم بودم و هستم لذا اگر مادرم را بتوانم به همراه خود ببرم دوباره خواهم رفت اما اگر اینطور نشود بسته به شرایط تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی متذکر شد: قطعا اگر با توجه به شرایطی که دارم پیشنهاد خوبی از لیگ ایران دریافت کنم برای ماندن فکر خواهم کرد چراکه در مالت بخشی از ذهن من درگیر خانواده‌ام در ایران بود.

مسعودی در پایان به در پیش بودن جام‌جهانی فوتسال اشاره کرد و گفت: آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی دارم. تیم ما اکنون بازیکنان بسیار خوبی دارد و انشاالله می‌تواند در جام‌جهانی نتیجه بگیرد البته به شرط اینکه بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت‌سر بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.