کد خبر : 65051
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 10:06
-

ناظم الشریعه:تا جایی که بشود به عراق نمی‌رویم/ بازیکنان باید روی پَر قو باشند!

ناظم الشریعه:تا جایی که بشود به عراق نمی‌رویم/ بازیکنان باید روی پَر قو باشند!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید باید با امکانات مناسب و برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب، بازیکنان ایران را قبل از شروع جام جهانی روی «پر قو» نگه داریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و تعطیلی تمرینات این تیم گفت: ما هتل نداشتیم و برای همین تمرینات را تعطیل کردیم. به بازیکنان برنامه‌های اختصاصی دادیم تا جداگانه کار کنند. امیدوارم بتوانیم طی هفته آینده اردویی را تشکیل بدهیم.

وی تاکید کرد: به احتمال زیاد حضورمان در جزیره کیش قطعی شود و بتوانیم در این جزیره اردویی را برگزار کنیم. البته چند شهر دیگر هم پیشنهاد حضور تیم ملی را داده‌اند که باید آنرا بررسی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که «اگر اردوی کیش فراهم نشود چه برنامه‌ای جایگزین خواهد شد؟» گفت: نمی‌دانم. من دو بار به کمیته فوتسال نامه زده‌ام که اردویی را برای تیم ملی هماهنگ کنند. البته برگزاری اردو یک بحث است. بحث مهمتر برگزاری بازی تدارکاتی است. اگر ما تمرین کنیم ولی بازی خوب تدارکاتی نداشته باشیم، فایده ای ندارد.

ناظم الشریعه درباره بازی با عراق خاطرنشان کرد: برای بازی با عراق مشکلی نداریم ولی فعلا منتظر هستیم تا تکلیف بازی‌های دیگر مشخص شود. بازی با عراق الان در اولویت نیست. تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است به عراق نرویم.

وی درباره اینکه انتظارش از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چیست، تاکید کرد: تاج در بدنه فوتبال بوده است. انتظارم این است که او به تیم ملی فوتسال به دید یک تیم حاضر در جام جهانی نگاه کند. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط دوست داریم شخصیت تیم ملی فوتسال و بازیکنانش حفظ شود. ما امکاناتی در حد یک تیم حاضر در جام جهانی می‌خواهیم. بازیکنان تیم ملی باید تا جام جهانی روی «پر قو» باشند و آنقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم که ایرادات تیم ملی مشخص شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.