کد خبر : 65157
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 9:49
-

کمیته،سازمان می شود، افتخاری می رود؟

کمیته،سازمان می شود، افتخاری می رود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال شاید در برخی زمینه ها تفکرات کفاشیان حاکم باشد اما او بنای تغییراتی را هم در سر دارد و حتی پیش از ریاستش هم در شعارهای تبلیغاتی اش آنها را بیان کرده بود. یکی از مواردی که تاج برای تغییر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال شاید در برخی زمینه ها تفکرات کفاشیان حاکم باشد اما او بنای تغییراتی را هم در سر دارد و حتی پیش از ریاستش هم در شعارهای تبلیغاتی اش آنها را بیان کرده بود. یکی از مواردی که تاج برای تغییر در آن برنامه ریزی کرده فوتسال است تا به نوعی توجه به آن را بیشتر کند.

تبدیل کمیته به سازمان

یکی از برنامه های مهدی تاج ارتقای فوتسال از کمیته به سازمان است.گرچه فوتسالی ها در سالهای اخیر ادعای استقلال داشته و حداقل خواسته شان در فدراسیون تبدیل فوتسال از کمیته به نایب رئیسی است با این حال این مهم رخ نداد اما تاج قصد دارد با تبدیل کمیته فوتسال به سازمان تشکیلات گسترده تری را برای این رشته پرافتخار ترتیب دهد. اینطور که اعلام شده دو کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی ادغام شده و سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی را تشکیل می دهند. این سازمان مانند سازمان لیگ برتر دارای اعضای هیئت رئیسه مجزا خواهد بود و به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد. در این سازمان باشگاه ها و هیئت ها نماینده خواهند داشت. ضمن اینکه برای نظارت فدراسیون فوتبال رئیس، نواب رئیس و هم چنین دبیر کل در چارت مدیریتی این سازمان حضور خواهند داشت.بدین ترتیب کمیته فوتسال با گستردگی بیشتری اداره خواهد شد.

زمزمه های تغییر رئیس

گرچه پس از ناکامی ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ زمزمه های برکناری افتخاری به گوش می رسد اما او که رابطه خوبی با مسئولان وزارت ورزش دارد و در این وزارتخانه پستی اقتصادی را هم داراست در کمیته فوتسال ماند و هر چند تصمیمات و اتفاقات عجیب در دوران ریاست او کم نبود با این حال قهرمانی تیم ملی در مسابقات سال ۲۰۱۶ تا حدود زیادی جایگاه او را محکم کرد تا اینکه الان شنیده می شود احتمال تغییر در کمیته فوتسال و کنار رفتن افتخاری وجود دارد.

افتخاری شایعه تغییر را تکذیب کرد

آقای رئیس اما بدون توجه به شایعات هر گونه تغییر در ریاست کمیته فوتسال را تکذیب می کند. افتخاری می گوید: فوتسال سازمان لیگ و مجمع مشخصی دارد که آنها اعضای این کمیته را معرفی می کنند. رئیس فدراسیون در این مجمع دو نماینده دارد. غفاری رئیس هیئت استان مرکزی و نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون به عنوان ۲ نماینده در سازمان لیگ فوتسال هستند که احتمال دارد تنها این ۲ نفر تغییر کنند اما این تغییرات بعید است. اگر عملکرد سازمان لیگ ضعیف باشد و رضایت رئیس فدراسیون را جلب نکند احتمال این تغییرات وجود دارد.

ترابیان:صحبتی با من نشده است

ترابیان که رابطه چندان خوبی با تاج نداشته یکی از نام هایی بود که برای حضور در کمیته فوتسال مطرح شده است.رئیس کنونی کمیته فنی و توسعه فوتسال که همین چند سال پیش صندلی ریاست کمیته فوتسال را به افتخاری داد از نام های احتمالی برای حضور مجدد در فوتسال بود اما خودش این قضیه را تکذیب می کند.ترابیان می گوید: تا الان صحبتی در این باره با من نشده است و تصور نمی‌کنم چنین چیزی واقعیت داشته باشد.

شایعات جدی برای بازگشت درودگر

گویا اگر بنا به تغییر در کمیته فوتسال باشد باید شانس بازگشت درودگر به ریاست این کمیته را جدی تر از بقیه دانست. درودگر که در زمان او فوتسال باشگاهی ایران در اوج بود و پخش مستقیم های فوتسالی باعث رغبت اسپانسرها به هزینه در فوتسال شده بود از گزینه های ریاست فوتسال است. با توجه به اینکه عزیزی خادم نقش زیادی در ریاست تاج در فدراسیون فوتبال داشته و رای های خود را به سبد او ریخته شنیده می شود به احتمال زیادی عزیزی خادم دبیر فدراسیون فوتبال خواهد شد و با توجه به رابطه خوب او با درودگر او به ریاست کمیته فوتسال خواهد رسید. درودگر در گفتگو با خبر ورزشی در مورد شایعه حضورش در کمیته فوتسال گفت که صحبتی با او نشده است با این حال شنیده می شود که درودگر با توجه به رابطه خوبش با عزیزی خادم شانس بالایی برای تصدی این پست دارد.

درودگر: برای ریاست شرط دارم

درودگر در مورد اینکه اگر به او پیشنهاد ریاست کمیته فوتسال برسد آن را قبول خواهد کرد یا نه می گوید: من از جنس فوتسالم و دوست دارم که برگردم اما برای این کار شرط و شروطی دارم .اگر بازگشت با قدرت باشد و به نفع فوتسال برمی گردم. باید طوری باشد که آّبروی فوتسال،تیم ملی، باشگاه ها وبازیکنان حفظ شود.باید بستری برای حضور اسپانسرها در لیگ، پخش مستقیم تلویزیونی، سروسامان گرفتن تدارکات تیم ملی مثل پیراهن تیم ملی فراهم باشد و اگر این بستر فراهم باشد من با قول درآمد زایی برمی گردم و فوتسال را به آنچه مطلوب است می رسانم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سامان پنجشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

خدا کنه تاج درودگر را بیاره ما از والیبال بالاتر بودیم همه شبکه ها فوتسال بود ولی الان هیچ درودگر بیاد انشالله برمیگردیم به روزهای خوب