کد خبر : 65162
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 11:37
-

یک فوتسالی؛ عامل صعود ماشین سازی به لیگ برتر فوتبال!

یک فوتسالی؛ عامل صعود ماشین سازی به لیگ برتر فوتبال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی بر تیم مس رفسنجان ۶۳ امتیازی شده و یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها صعود خود را به لیگ برتر فوتبال کشور مسجل کرد. این سومین صعود به لیگ برتر فوتبال کشور تحت مدیریت میرمعصوم سهرابی است. وی دو بار نیز سابقه رساندن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی بر تیم مس رفسنجان ۶۳ امتیازی شده و یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها صعود خود را به لیگ برتر فوتبال کشور مسجل کرد.

این سومین صعود به لیگ برتر فوتبال کشور تحت مدیریت میرمعصوم سهرابی است. وی دو بار نیز سابقه رساندن تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر را داشته و ماشین سازی سومین صعود این مدیر ورزشی است. صعود اول شهرداری تبریز به لیگ برتر فوتبال کشور با اقتدار کامل و بدون باخت صورت گرفته بود.

وی همچنین در زمان مربیگری در فوتسال تیم‌های بازرگانی تبریز و گسترش فولاد تبریز را به لیگ برتر رسانده و شهرداری تبریز نیز با مدیریت وی به این سطح مسابقات رسیده بود.

سهرابی به عنوان رییس سازمان ورزش شهرداری تبریز در سایر رشته‌ها نیز عملکرد خوبی داشته و تیم‌های هندبال، والیبال و بسکتبال شهرداری تبریز را از لیگ‌های مناطق کشور تا لیگ برتر کشور رسانده بود.

فوتبال ساحلی شهرداری تبریز نیز که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد، نیز در زمان مدیریت سهرابی در باشگاه شهرداری تبریز تشکیل و به این افتخارات دست یافته است.

سهرابی رییس سازمان ورزش شهرداری تبریز است و با توجه با اینکه مالکیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز به شهرداری واگذار شده، وی به عنوان مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی هم معرفی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.