کد خبر : 65258
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 14:04
-

آنها که رفتند،آنها که می مانند

آنها که رفتند،آنها که می مانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که هنوز زمان قطعی شروع لیگ برتر مشخص نشده تکاپوی دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون برای جذب ستاره های لیگ برتر آغاز شده و این دو تیم در دو روز گذشته برخی بمب های خود را ترکاندند و گویا ماجرا همچنان ادامه دارد. حسن زاده به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که هنوز زمان قطعی شروع لیگ برتر مشخص نشده تکاپوی دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون برای جذب ستاره های لیگ برتر آغاز شده و این دو تیم در دو روز گذشته برخی بمب های خود را ترکاندند و گویا ماجرا همچنان ادامه دارد.

حسن زاده به مس متمایل شد

همانطور که پیش از این پیش بینی کرده بودیم حسن زاده با پیش کشیدن بحث پیشنهاد از نوریل روسیه منتظر رسیدن پیشنهاد مسی ها بود. بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۴ که از لحاظ مالی با تاسیسات به توافق نرسید سه شنبه شب در تبریز با مسی ها قرارداد بست تا اولین بمب نقل و انتقالات بترکد. مسی ها که با همه شرایط حسن زاده موافقت کرده اند خوشحالند که یکی از آماده ترین فوتسالیست های این روزها را جذب کرده اند.

تکلیف طیبی چه می شود؟

همان روزی که افضل اعلام کرد امسال از قرارداد نجومی با حسین طیبی خبری نیست می شد پیش بینی کرد که این بازیکن در مس نمی ماند بعلاوه که راطبه او با افضل هم خوب نیست و فصل گذشته چندین بار دچار چالش شدند اما این پازل با جذب حسن زاده تکمیل شد و با توجه به اینکه رابطه حسن زاده و طیبی هم چندان خوب نیست بعید است طیبی در این تیم بماند و شاید تاسیسات مقصد بعدی او باشد که از چندی قبل هم با شمسایی مذاکراتی داشت.

دوستان طیبی کجا می روند؟

حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی از دوستان نزدیک طیبی هستند و قرار بود همراه با این بازیکن در مس توپ بزنند از سویی این دو نفر با توجه به مصاحبه شمسایی شاید روی بازگشت به تاسیسات را هم نداشته باشند به خصوص که رقم قرارداد خود را هم بالا برده اند. حالا اگر طیبی به تاسیسات بیاید شاید شمسایی را هم مجاب کند که این دو بازیکن را در تیمشان نگه دارد. اما شاید معادله پیچیده تر شده و احمدی و سنگ سفیدی جدا از طیبی به مس بپیوندند.

رفیق افضل هم مسی شد

میثم خیام بازیکن فصل گذشته تیم فردوسی مشهد هم به مس پیوست تا افضل یکی از بازیکنان مورد علاقه خود را به تبریز بیاورد.

جاید در دو راهی

شنیده می شود مهدی جاوید دیگر بازیکن آماده فوتسال ایران در دوراهی تاسیسات و مس سونگون گیر کرده است والبته با توجه به رفاقت زیاد او با حسن زاده و زوج خوبی که تشکیل داده اند چه بسا این بازیکن راهی مس شود.البته مشکل بزرگ او قرارداد با گیتی پسند است که باید رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند.

وفایی و شجری در تاسیسات

اما تاسیسات هم بیکار نبود و با علیرضا وفایی بهترین بازیکن سال ۹۳ فوتسال ایران قرارداد بست. وفایی می تواند در کنار عروجی در تیم تاسیسات زوج موفق قمی فوتسال ایران را تشکیل دهد. تاسیسات محمد شجری بازیکن ساوه ای تیم حفاری را هم جذب کرد تا از مس چیزی کم نیاورد.

برزیلی ها مس می روند و می مانند

پاتریک ویرا بلو ستاره برزیلی مس قراردادش را با این تیم تمدید می کند. او که فصل گذشته از مهره های کلیدی این تیم بود نمایش خیره کننده ای داشت تا مسی ها راضی به تمدید قرار داد او شوند اما دیه گو دیگر بازیکن برزیلی از این تیم خواهد رفت تا افضل به دنبال جذب یک راس برزیلی دیگر برای تیمش باشد.

کشاورز به مس می رود؟

در اخبار متفاوت از نقل و انتقالات شنیده می شود محمد کشاورز هم باپیشنهاد خوبی از مسی ها روبرو شده و با توجه به اینکه تا حدود زیادی ماندنش در تاسیسات قطعی نیست احتمالا راهی مس می شود.با جذب او بعید است که حمید احمدی نارنجی پوش شود.

توکلی هم مسی می شود؟

فرهاد توکلی دیگر ملی پوش فوتسال ایران در تیررس مسی ها قرار گرفته و باید دید با این بازیکن توافق می شود یا نه؟

کاظمی دریایی می شوند؟

افشین کاظمی بازیکن فصل گذشته منصوری قرچک بازیکن دیگری است که مدنظر تاسیساتی ها قراردارد و احتمالا پیوستن او به این تیم زیاد است.

بقیه تیم ها کی وارد می شوند؟

با توجه به اینکه هنوز زمان شروع لیگ مشخص نشده هنوز بقیه تیم ها به طور جدی وارد نقل و انتقالات نشده اند و در این میان به نظر می رسد منتظر شروع لیگ هستند تا آنها هم بازار نقل و انتقالات را داغ کنند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.