کد خبر : 65252
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 12:19
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: برخورد فیزیکی با بازیکن منسوخ شده است/نباید با این کارها بازیکن را کوچک کرد

ناظم‌الشریعه: برخورد فیزیکی با بازیکن منسوخ شده است/نباید با این کارها بازیکن را کوچک کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است کاری که سرمربی فرش آرا با بازیکن خودی کرد، منجر به کوچک کردن او شده و چنین رفتارهایی منسوخ شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار Fut5al در ساوه، درباره اتفاقات اخیر فوتسال و به خصوص ضرب و شتم بازیکن امید فرش آرا توسط مجید مرتضایی اظهار کرد: تمام اصول مربیگری این را می‌گوید که اگه بازیکنی مرتکب خطای ۱۰۰ درصد غیراخلاقی شود، شما نمی‌توانید برخوردی با او داشته باشید که موجب کوچک شدن او شود. شما می‌توانید بازیکن را کنار بگذارید ولی برخورد فیزیکی کار کاملا اشتباه است.
وی افزود: وقتی یک برخورد فیزیکی بین مربی و بازیکن به وجود می‌آید، یعنی مربی اصل را زیر پا گذاشته‌است. هرکاری اصولی دارد. قاعده مربی‌گری همین است. شخصیت بزرگترین حسن یک مربی است. مربی باید یک مدیر و مدبر خوب باشد که این از لحاظ اخلاقی خیلی مهم است. خصوصا مربی‌ای که داعیه مدرسی را دارد شرایطش را سخت‌تر می‌کند انشالله دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم چون برخورد فیزیکی کاملا منسوخ شده و ممکن است بازتاب آن آبروی ما را در سطح بین‌المللی ببرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین درباره استعدادیابی در ساوه نیز توضیح داد: ساوه نهمین منطقه‌ای بود که اردو برگزار شد. ما کل ایران را به ۱۰ منطقه تقسیم کردیم. نزدیک به سه هزار بازیکن را زیر نظر گرفتیم و از هر منطقه ۱۰ الی ۱۵ بازیکن را انتخاب کردیم و بعد از انجام آخرین منطقه در اصفهان، فستیوالی برای جوانان و امید برگزار می‌شود تا دو تیم جوانان و امید خوب داشته باشیم. همانطور که می‌دانید در المپیک ۲۰۲۰، فوتسال جایگزین فوتبال می‌شود و استعدادیابی برای حضور پرقدرت در المپیک اهمیت بسزایی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز به خبرنگار fut5al گفت: شنبه یک جلسه در فدراسیون فوتبال داریم و وضیعیت را بررسی می‌کنیم. الان شرایط اصلا خوب نیست. ما به دنبال این هستیم تا در اسرع وقت اردوهای آماده‌سازی را برگزار کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشیم اما متاسفانه تا این لحظه هیچ دیداری قطعی نشده‌است. امیدوارم که شرایط بهتر شود چون اگر غیر از این باشد جامعه فوتسال ایران متضرر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

تو ام دیگه ……. شدی ناظم

نام ... شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۵۹

مگه قبلا تبیه بازیکن مجاز بوده که حالا منسوخ شده باشد؟!!!!!!!!!!۱